UVemprénUniversitat de València Logo del portal

Publicada la resolució de les persones beneficiàries de les 40 beques per a l'admissió en la primera edició del curs «Màrqueting en línia per a llançar la teua idea» en el marc del Campus UVemprén-Santander Universitats

  • 27 de setembre de 2021
Publicada la resolució de les persones beneficiàries de les 40 beques per a l'admissió en la primera edició del curs «Màrqueting en línia per a llançar la teua idea» en el marc del Campus UVemprén-Santander Universitats

El Vicerectorat d'Ocupació i Programes Formatius ha publicat hui, 27 de setembre, la resolució amb el llistat de persones beneficiàries de la convocatòria de 23 de març de 2021 per a participar en el programa «UVemprén CAMPUS» dirigida a estudiants de Grau, Màster i Doctorat de la Universitat de València per a l'admissió en la 1a edició del curs «Màrqueting en línia per a llançar la teua idea» en el marc del Campus d'Emprenedoria UVemprén - Santander Universitats.

Les 40 beques destinades a cobrir la matrícula del curs «Màrqueting en línia per a llançar la teua idea», en el marc del Campus UVemprén-Santander Universitats, han sigut adjudicades íntegrament. Les persones que no han resultat beneficiàries, queden en llista d'espera.

El curs tindrà lloc el dimecres 29 de setembre de 2021, en modalitat en línia i en horari de 15.30 a 19.30 hores. El curs forma part de les accions formatives del nivell inicial del Campus UVemprén-Santander Universitats i l'impartirà Mónica Muñoz, directora de El Molí Lab.

L'objectiu d'aquest curs és que les persones participants coneguen els fonaments del màrqueting en línia i puguen aplicar estratègies orientades a la comercialització de nous productes o serveis per mitjà de l'ús de les xarxes socials i Internet.

El contingut del curs estarà dividit en 5 parts: una primera part sobre el concepte del Màrqueting Digital i una segona amb les característiques d'aquest. En la tercera part s'enumeren les eines necessàries per a desenvolupar el màrqueting digital: la pàgina web, les xarxes socials, la publicitat digital, l'email màrqueting i el SEU, així com les eines analítiques que els donen suport. La quarta part del curs se centra en la publicitat digital centrada en Facebook Ads i Google Ads. La cinquena i última part tracta sobre l'analítica en el Màrqueting Digital.

Tota la informació sobre la resolució de les ajudes en aquest enllaç.