
Si estàs acabant la teua carrera, cursant un màster o doctorat, o t'acabes de graduar este curs 25/26, esta és la teua oportunitat per a passar de la teoria a l'acció.
UVemprén ha obert les inscripcions per a la seua Bootcamp IAtecUV d'Intel·ligència Artificial i Tecnologies Habilitadores Digitals, un programa intensiu dissenyat per a jóvens que volen liderar el canvi a través de la transformació digital.
El gran atractiu d'este programa és que no necessites cap experiència prèvia en negocis ni empreses. L'únic requisit és tindre ganes d'aprendre a crear, gestionar i desenvolupar solucions innovadores que responguen als grans reptes tecnològics actuals: la intel·ligència artificial, l'anàlisi de dades, l'automatització, la ciberseguretat i les tecnologies emergents. Tot això aplicat a qualsevol àrea, des de la salut i la logística fins a la biotecnologia!
Claus del programa:
- Formació expressa i pràctica: Només 25 hores en total, dividides en 5 mòduls de 5 hores.
- Horari compatible: Del 16 al 20 de novembre s'impartix de manera presencial a les vesprades, excepte el divendres, que serà al matí perquè no arruïne els teus plans del cap de setmana.
- Mentoria des de zero: Aprendràs a dissenyar i llançar la teua pròpia iniciativa tecnològica guiat per experts.
Més informació i inscripcions:
Les places són molt limitades. El programa té un màxim de 30 estudiants, per la qual cosa les places s'esgotaran ràpid:
- Pots resoldre dubtes i veure el programa complet ací.
- Per a assegurar la teua plaça ara mateix: Accedix al formulari d'inscripció.
Inscripcions fins al 8 de novembre. No et quedes fora!
Aquesta actuació es finança gràcies a la Conselleria d'Indústria, Turisme, Innovació i Comerç, dins de la línia d'ajudes per a l'Impuls de la cultura de la innovació en l'alumnat universitari de la Comunitat Valenciana.










