.jpg)
Els responsables de les preincubadores de centre visiten l'Institut de Física Corpuscular, dins del programa PreincubaLab Visita.
El professorat amb tasques d'acompanyament a l'estudiantat emprenedor, visita un dels centres més prestigiosos de la Universitat de València, per a conèixer de primera mà les instal·lacions i els efectius humans amb els quals compten en la seua tasca de donar suport a l'estudiantat que compta amb idees en matèria d'emprenedoria.
Aquest programa de formació està dirigida a responsables de les preincubadores de centre o PDI interessat amb tasques d'assessorament en matèria d'emprenedoria a l'estudiantat.
El programa compta amb diverses activitats:
- PreincubaLab Formació: es tracta d'un curs immersiu de formació permanent en emprenedoria universitària, certificat pel Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa.
- PreincubaLab Talks: Jornades temàtiques d'emprenedoria impartides per professionals de la matèria.
- PreincubaLab VisitA: Visitas a empreses d'estudiants, professorat i externes
La Xarxa de preincubadores de la Universitat de València és un projecte col·laboratiu institucional per a avançar en la consecució dels objectius que es promouen des del Vicerectorat d'Innovació i Transferència de la Universitat de València per a difondre l'esperit emprenedor entre l'estudiantat de totes les branques de coneixement: Educació, Humanitats, Ciències, Ciències de la Salut, Ciències Socials i Jurídiques i Enginyeries. En l'actualitat hi ha 14 centres adscrits.