UVemprénUniversitat de València Logo del portal

Juan Carlos Leiva, membre fundador i coordinador de Motiva publica el seu nou llibre: Fent de la innovació un hàbit

  • 4 de juny de 2025
Fotot de Juan Carlos Leiva

Este llibre està dirigit als qui desitgen convertir la innovació en un hàbit dins de les seues organitzacions.

A partir de visites realitzades a quinze empreses altament innovadores a Mèxic, Colòmbia i Costa Rica, l'autor explica com estes organitzacions l'han aconseguit i proposa estratègies perquè altres empreses puguen replicar el seu èxit. El contingut se centra en quatre pilars fonamentals per a fomentar la innovació: direccionalitat, processos, cultura i persones, complementats per dos eixos transversals: lideratge i context.

Basant-se en els casos analitzats, l'autor oferix explicacions clares i proposa accions concretes que les empreses poden implementar per a consolidar la innovació com a part de la seua cultura. Està dirigit a professionals en administració d'empreses o enginyeries que treballen, preferentment, en petites i mitjanes empreses de qualsevol sector, interessats a enfortir la innovació en les seues organitzacions. També resulta d'utilitat per a estudiants de postgraus en administració que desitgen aprendre a gestionar la innovació empresarial de manera efectiva.  

Inclou:

  • Quinze casos d'empreses que operen a Amèrica Llatina, concretament: Aguascalientes, Mèxic, Bogotà i Medellín a Colòmbia, i Costa Rica.
  • Un llenguatge senzill, no academicista, apte per a persones no expertes.
  • Accions concretes per a executar i errors típics per previndre.
  • Estratègies pràctiques per a integrar la innovació en la cultura organitzacional.
  • Continguts en el Sistema d'Informació en línia (SIL): accedisca als recursos addicionals del text ací