UVemprénUniversitat de València Logo del portal

E-commerce i màrqueting digital

E-commerce i màrqueting digital
Resum Coneix el context actual de l'e-commerce i el paper del màrqueting digital en l'estratègia de negoci.
Course Calendar From 09/12/2024 to 12/12/2024
Inscription From 28/03/2024 to 30/10/2024
Price Gratuït amb Beca Santander
Edition Tercera
Hours 10
Places 40
Teaching mode Synchronous line
Language Spanish
Destination PhD Student
DEGREE Student
Exchange student
MASTER Student
Alumni UV
Admission
Admission criteria

Poden optar a estos cursos els següents col·lectius:

  • Alumnat de qualsevol grau, màster o doctorat oficial de la Universitat de València dels cursos 2023/2024 i 2024/2025
  • Egressats dels últims tres anys de la Universitat de València amb un projecte actiu en la incubadora universitària UVemprén Startup (https://www.uv.es/uv-empren/ca/startups.html)
Procedure

PROCEDIMENT. Has de seguir els 3 passos:

1 Ompli el formulari

2 Sol·licita la beca per ENTREU amb una instància general dirigida a la Unitat d’Emprenedoria (UVemprén) mitjançant el tràmit “UVemprén-CAMPUS-2024

i adjuntar l'abans esmentat formulari de sol·licitud.

3 Sol·licita la beca SANTANDER OPEN ACADEMY mitjançant la plataforma SANTANDER OPEN ACADEMY

Target
  • Conèixer el context actual de l'e-commerce i el paper del màrqueting digital en l'estratègia de negoci.
  • Adquirir les competències per a construir i posar en marxa un pla de màrqueting digital per a un e-commerce.
  • Comprendre i analitzar la relació entre consumidor-usuari-empresa que es dona en el mitjà digital.
  • Entendre la importància del màrqueting digital en la presència d'una marca en Internet .
  • Adquirir les capacitats per a afrontar el desenvolupament d'un projecte web d'e-commerce.
  • Acostar conceptes clau del màrqueting digital com a usabilitat, analítica, accessibilitat i disseny UX/UI.
  • Conèixer i saber triar les eines adequades per a desenvolupar un projecte de màrqueting digital amb èxit.
  • Establir els objectius i KPIs que ajudaran a validar l'èxit del pla de màrqueting digital.
Contents

Bloc I:

  • Context, eines i estratègies digitals en un projecte d'e-commerce.
  • Estratègies de màrqueting digital per a la venda en línia.
  • Fonaments de l'e-commerce: conceptes bàsics per a crear una botiga en línia.
  • Analítica web i KPIs d'un e-commerce.

Bloc II:

  • Com crear una botiga en línia (pràctica).
  • Configuració d'una botiga en línia a basada en el model de negoci, el públic al qual ens dirigim i els fonaments de disseny i usabilitat web.
Methodology

Sessió teòric-pràctica

Sessions
Sessions Date and time of start Date and time of finish
1 09/12/2024 15:30 09/12/2024 20:30
2 12/12/2024 15:30 12/12/2023 20:30
Professor
External Professors

Leticia Gonzálbez

CMO en Sesame HR

Adrián Basols

Responsable CRM en Sesame HR

Organization
Organizators