.jpg)
Resum
Coneix el context actual de l'e-commerce i el paper del màrqueting digital en l'estratègia de negoci.
Calendari del Curs
Del 09/12/2024 Fi 12/12/2024
Inscripció
Del 28/03/2024 Fi 30/10/2024
Preu
Gratuït amb Beca Santander
Edició
Tercera
Hores
10
Places
40
Modalitat impartició
En línia síncrona
Llengua
Castellà
Destinataris
Estudiant DOCTORAT
Estudiant GRAU
Estudiant intercanvi
Estudiant MASTER
Alumni UV
Estudiant GRAU
Estudiant intercanvi
Estudiant MASTER
Alumni UV
Criteris d'admissió
Poden optar a estos cursos els següents col·lectius:
- Alumnat de qualsevol grau, màster o doctorat oficial de la Universitat de València dels cursos 2023/2024 i 2024/2025
- Egressats dels últims tres anys de la Universitat de València amb un projecte actiu en la incubadora universitària UVemprén Startup (https://www.uv.es/uv-empren/ca/startups.html)
Procediment
PROCEDIMENT. Has de seguir els 3 passos:
1 Ompli el formulari
2 Sol·licita la beca per ENTREU amb una instància general dirigida a la Unitat d’Emprenedoria (UVemprén) mitjançant el tràmit “UVemprén-CAMPUS-2024”
i adjuntar l'abans esmentat formulari de sol·licitud.
3 Sol·licita la beca SANTANDER OPEN ACADEMY mitjançant la plataforma SANTANDER OPEN ACADEMY
- Conèixer el context actual de l'e-commerce i el paper del màrqueting digital en l'estratègia de negoci.
- Adquirir les competències per a construir i posar en marxa un pla de màrqueting digital per a un e-commerce.
- Comprendre i analitzar la relació entre consumidor-usuari-empresa que es dona en el mitjà digital.
- Entendre la importància del màrqueting digital en la presència d'una marca en Internet .
- Adquirir les capacitats per a afrontar el desenvolupament d'un projecte web d'e-commerce.
- Acostar conceptes clau del màrqueting digital com a usabilitat, analítica, accessibilitat i disseny UX/UI.
- Conèixer i saber triar les eines adequades per a desenvolupar un projecte de màrqueting digital amb èxit.
- Establir els objectius i KPIs que ajudaran a validar l'èxit del pla de màrqueting digital.
Bloc I:
- Context, eines i estratègies digitals en un projecte d'e-commerce.
- Estratègies de màrqueting digital per a la venda en línia.
- Fonaments de l'e-commerce: conceptes bàsics per a crear una botiga en línia.
- Analítica web i KPIs d'un e-commerce.
Bloc II:
- Com crear una botiga en línia (pràctica).
- Configuració d'una botiga en línia a basada en el model de negoci, el públic al qual ens dirigim i els fonaments de disseny i usabilitat web.
Sessió teòric-pràctica
Sessions | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització |
---|---|---|
1 | 09/12/2024 15:30 | 09/12/2024 20:30 |
2 | 12/12/2024 15:30 | 12/12/2023 20:30 |
Professorat Extern
![]() |
Leticia Gonzálbez CMO en Sesame HR |
![]() |
Adrián Basols Responsable CRM en Sesame HR |
Organitzadors