
Conferència del programa Universitat i Societat de Massamagrell, a càrrec de la professora Soraya Vallés Martí.
El Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat continua el cicle de conferències de la Universitat i SocietaT de Massamagrell. Obert a tot el públic.
Aquest cicle preten complementar l’oferta formativa de Unisocietat.
El programa Universitat i Societa sorgeix per la l’aposta de l’Ajuntament de Massamagrell, amb el suport de la Universitat de València, per la formació al llarg de la vida. Està dirigit a persones de 30 anys o més, residents al municipi i a la comarca de l’Horta Nord, que tinguen inquietud per aprendre i motivació per la cultura.
Data 17 de 六月 de 2021 de 19:00 a 20:00. .
Centre Cultural de Massamagrell
Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat en col·laboració amb l’Ajuntament de Massamagrell, Caixa Popular i la Diputació de València..