UVSostenibilitat,UVSostenibilitatUniversitat de València,Universitat de València Logo del portal

16 de Novembre, Día de la Xarxa Valenciana d'Universitats Públiques per la Salut

  • 6 de novembre de 2023
Aigua Font de salud i vida
Aigua Font de salud i vida

La Universitat de València celebra el 16 de novembre el Dia de la Xarxa Valenciana d'Universitats Públiques per la Salut, amb el lema Aigua, font de salut i vida.

Este dia, conegut popularment com el dia de la fruita, les facultats de la Universitat de València posen a la disposició de la comunitat universitària fruita ecològica i de proximitat, procedent dels proveïdors del Mercat Agroecològic i del Mercat Sostenible i de Proximitat.

Cada centre organitzarà les seues pròpies activitats entorn de l'aigua i en tots ells sol·licitarem la col·laboració en dues enquestes.

Una dirigida a tota la comunitat universitària, es tracta de l'enquesta de bé estar emocional en l'entorn universitari que us animem a contestar des d'ací  https://ir.uv.es/2EYvoj1

I una altra dirigida als estudiants de primer de Grau per a un estudi de UniLife també sobre estils de vida i salut mental

https://t.co/PCTxBxHAQq 


També cada centre sortejarà cinc botelles entre aquelles persones que pengen una història d'Instagram o una publicació en X (antic Twitter) en la qual aparega amb una botella reutilitzable en qualsevol campus de la Universitat de València. L'alumnat haurà d'etiquetar al compte de la xarxa social en qüestió de la seua Facultat, a més de @UVsostenibilitat, fent ús del #UVuniversitatsaludable. En el cas que la seua Facultat no dispose d'una de les dues xarxes socials, esta no es podrà utilitzar. Entraran en el sorteig totes les publicacions realitzades entre el 7 i 14 de novembre. Se sortejarà un total de 5 botelles per Facultat.

Participeu!