Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 21/10/2025 16:30 | 21/10/2025 19:30 | Aula 2.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
2 | 23/10/2025 16:30 | 23/10/2025 19:30 | Aula 2.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
José Soriano Vanaclocha
• Comprendre els fonaments teòrics i pràctics de la ludificació educativa.
• Identificar i utilitzar els diferents tipus de jugadors i les seves motivacions per a personalitzar la ludificació.
• Dominar els elements del joc (mecàniques, dinàmiques i narratives) per a crear experiències d'aprenentatge atractives.
• Utilitzar i seleccionar eines digitals per a crear jocs aplicables a l'aula.
BLOC 1: Neuroeducació i ludificació
BLOC 2: Tipus de jugadors
BLOC 3: Elements del joc
BLOC 4: Eines per a aplicar els jocs a l'aula
1. Comprendre els principis de la neuroeducació i la seva aplicació en la ludificació.
2. Identificar i diferenciar els tipus de jugadors i les seves motivacions.
3. Dissenyar experiències d'aprenentatge ludificades que fomentin la motivació i el compromís dels estudiants.
4. Utilitzar eines digitals per a desenvolupar jocs educatius personalitzats.
5. Fomentar la creativitat i la innovació en el disseny d'experiències d'aprenentatge.
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a.