Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 01/07/2025 09:00 | 01/07/2025 14:00 | Aula PB SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
2 | 03/07/2025 09:00 | 03/07/2025 14:00 | Aula PB SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Badenes Ribera, Laura
- PDI-Titular d'Universitat
- Director/a Titulacio Master Oficial
- Director/a de Departament
El meta-anàlisi és una metodologia d'investigació que consistix a integrar quantitativament els resultats d'un conjunt d'estudis empírics sobre un mateix problema amb la finalitat d'obtindre les millors evidències sobre este problema.
Els continguts del curs aniran, doncs, dirigits a ensenyar les bases d'esta metodologia d'investigació, adoptant una metodologia didàctica eminentment pràctica, basada en la realització d'activitats pràctiques i resolució de casos reals.
El propòsit del curs és doble: Proporcionar als alumnes/as els coneixements essencials per a ser capaços de realitzar una lectura crítica dels estudis fique-analítics (revisions sistemàtiques quantitatives), i ser capaces de dur a terme de manera autònoma un estudi fique-analític.
Els continguts del curs són:
1. Fique-anàlisi i revisions sistemàtiques.
2. Fases d'un meta-anàlisi.
3. Índexs de grandària de l'efecte.
4. El programa estadístic *Jamovi.
5. Tècniques d'integració estadística.
6. Informe dels resultats d'un meta-anàlisi.
7. Lectura crítica d'un estudi fique-analític.
-Aprendre a formular problemes dins de l'àmbit de les ciències socials i de la salut.
-Aprendre a calcular i interpretar índexs de la grandària de l'efecte.
-Aprendre a interpretar els resultats d'un meta-anàlisi.
-Ser capaç de llegir críticament estudis fique-analítics i revisions sistemàtiques.
-Ser capaç de dur a terme un estudi fique-analític.
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a.