UVdocència:UVdocènciaUniversitat de València Logo del portal

QÜESTIONARIS, RECURSOS I GESTIÓ DE LES QUALIFICACIONS EN L’AULA VIRTUAL DE LA UV(MOODLE)

Target PDI
Method of impartition Online asynchronous + Online synchronous
Language Spanish
Total duration 10
Synchronous online duration 6
Asynchronous online duration 4
Program PAD
Training modality Course
Academic course 2025-2026
Edition 01
Training plan year 2025
Start date of the course 27/10/2025
End date of the course 30/10/2025
Registration start date 04/09/2025
Registration end date 15/09/2025
Sessions
Session Start date and time End date and time Aula Location
1 27/10/2025 18:00 27/10/2025 20:00 Online
2 28/10/2025 18:00 28/10/2025 20:00 Online
3 29/10/2025 18:00 29/10/2025 20:00 Online
4 30/10/2025 00:00 30/10/2025 20:00 Online
Selection criteria

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.

- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.

- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.

- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

UV Faculty
  • Menescardi Royuela, Cristina
  • PDI-Prof. Permanent Laboral Ppl
Ver ficha
Training objectives

• Adquirir els coneixements necessaris per a poder utilitzar l'aula virtual per a vaig impartir formació a distància o com a complement a la formació presencial.
• Saber organitzar els continguts d'un curs, utilitzant adequadament els recursos i activitats disponibles en Moodle, des d'un nivell inicial a un nivell avançat.
• Saber aplicar els mòduls de comunicació i col·laboratius amb la finalitat de promoure i dinamitzar la participació de l'alumnat.
• Introduir a la persona assistent en els coneixements i creació d'activitats avançades de l'aula virtual que li facilitin un major i millor ús i administració de Moodle per a l'ensenyament i avaluació en línia.
• Conèixer les possibilitats de restauració de recursos.

Contents

 Característiques dels entorns virtuals d'aprenentatge.
• Navegació per la interfície de Moodle.
• Edició d'un curs.
• Creació de recursos i activitats nivell inicial
o Qüestionaris
o Feedback
o Etiquetes
o Arxius
o Carpetes
o Consultes
• Realització d'activitats nivell avançat:
o Programador d'activitats a l'aula virtual.
o Contingut interactiu i audiovisual: H5P
o Contingut col·laboratiu: Wiki i Fòrum
o Inclusió d'un Paquet Scorm amb els continguts del curs a l'aula virtual.
o Wooclap.

Competencies to be developed

•Capacitar al professorat per a poder crear activitats diverses i qualificar dins un entorn virtual d'ensenyament-aprenentatge.

Criteria and procedure for evaluation of the activity

 

Per a obtenir la certificació final cal obtenir la qualificació “Apte” en el curs i per tant ha d'haver complert els criteris d'avaluació següents:
• Assistència al del 85% de les sessions síncrones.
• Realització de les tasques proposades.

Inscription