UV GandiaUniversitat de València Logo del portal

• Universitat de València

Tots hauríem de ser feministes: estratègies per a un ús inclusiu i igualitari de lllenguatge

UNISOCIETAT Paterna

Data: 10 de d’octubre de 2019 de 19:00 a 20:30. Dijous.

Lloc de realització: Teatre Capri de Paterna

Descripció:

Conferència del programa Universitat i Societat de Paterna, a càrrec de la professora Gora Zaragoza Ninet.

El Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat continua el cicle de conferències de la Universitat i Societat de Paterna. Obert a tot el públic.

Aquest cicle preten complementar l’oferta formativa de Unisocietat.

El programa Universitat i Societat sorgeix per la l’aposta de l’Ajuntament de Paterna, amb el suport de la Universitat de València, per la formació al llarg de la vida. Està dirigit a persones de 30 anys o més, residents al municipi i a la comarca de l’Horta Oest, que tinguen inquietud per aprendre i motivació per la cultura.

Organitza:

Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat en col·laboració amb l’Ajuntament de Paterna, Caixa Popular i la Diputació de València..

Contacta: unitatsuport@uv.es

Més informació: