Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Rector Peset

Concurs fotogràfic sobre dona i ciència

Han de representar la temàtica

Període de l'esdeveniment: De 23 de maig de 2018 a 23 de juny de 2018. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 09:00 a 19:00.

Lloc de realització: Campus de Burjassot- Paterna

Descripció:

En el marc de la celebració del 8 de març Dia Internacional de la Dona, i davant l'estupend acolliment en les seues edicions passades, volem presentar la cinquena edició V Concurs fotogràfic sobre Dona i Ciència, "Consciencia't". El concurs s'emmarca dins de les activitats desenvolupades per les diferents Comissions d'Igualtat dels Centres del Campus de Burjassot-Patema, i està patrocinat per la Unitat d'lgualtat de la Universitat de València. L'objectiu del concurs és promoure la igualtat de gènere en la nostra universitat mitjançant la realització de fotografies que mostren la temàtica de Dona i Ciència. En denominar al concurs "Consciencia't" volem fer reflexionar sobre la necessitat de treballar juntes i junts per a aconseguir la plena participació de les dones en la investigació i en la Ciència.

Organitza:

Comissions d'Igualtat