Logo de la Universitat de València Logo Col·legi Major Rector Peset Logo del portal

20 beques de 900 € per al títol propi de la Universitat de València d’Expert Universitari en Startup Management

20 beques per al títol propi de la UV d'expert universitari en Startup Management

Període de l'esdeveniment: De 16 de juliol de 2020 a 15 de setembre de 2020. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: on-line

Descripció:

Aquest títol té com a objectiu dotar als emprenedors, amb idees incipients o projectes en marxa, de les eines i competències més actuals per a crear, llançar i/o impulsar la seua pròpia startup al mercat amb èxit. En finalitzar el programa, el projecte final que realitzen serà la versió potenciada del projecte inicial amb el qual van accedir a ell.

Aquest curs correspon al nivell expert de formació d’UVemprén Campus, i està dirigit a persones graduades i estudiantat al qual li quede menys d'un 10% per a obtenir el seu títol de grau, condicionats a l'obtenció del títol en el mateix any acadèmic de les següents branques d'ensenyament: Ciències de la Salut, Enginyeria i Arquitectura i Ciències. A més, per a poder optar al títol propi i, per tant, a les beques, és requisit imprescindible tenir una idea de negoci sobre la qual treballar, independentment del seu grau de maduresa.

El títol propi d’Expert Universitari en Startup Management és una iniciativa sorgida d’UVemprén-aprèn, el programa d’ajudes de mobilitat al personal docent i investigador que desenvolupa el Vicerectorat d’Ocupació i Programes Formatius de la Universitat de València, i compta amb el patrocini de Banco Santander en el marc del Campus UVemprén-Santander Universidades.

El termini d’inscripció romandrà obert fins al 15 de setembre de 2020. Tota la informació sobre el títol i el formulari de sol·licitud de les beques es pot trobar en aquest enllaç.

Organitza:

Unitat d'emprenedoria de la Universitat de València.

Contacta: uvempren@uv.es

Més informació: