Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Rector Peset

Actes institucionals amb motiu del Dia de les Dones

Data: 6 de de març de 2019 de 18:00 a 21:00. Dimecres.

Lloc de realització: La Nau Centre Cultural

Descripció:

La Unitat d'Igualtat de la Universitat de València informa dels actes institucionals amb motiu del 8 de març, Dia de les dones.

6 de març

18,00 h. La Nau Centre Cultural

Manifest institucional

Conferència “Dona i Constitució: problemes del present, perspectives de futur”, a càrrec de Yolanda Gómez Sánchez, catedràtica de dret constitucional i directora del Centro de Estudios Políticos y Constitucionales. Paranimf 18,15 h.

Concert del Cor de dones A cau d’orella. Capella de la Sapiència. 19,30 h

Inauguració de l’exposició “Self Made Woman” de Concha Ros. Sala Oberta. 20,00 h.

Performance “Kalidoscopica” de María Tamarit. Sala Oberta. 21,00 h.

Organitza:

Unitat d'Igualtat.