Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Rector Peset

Com analitzar i criticar pel·lícules i sèries de televisió (3ª edició)

36 UEG del 15 al 19 de juliol

Període de l'esdeveniment: De 16 de de juliol de 2019 a 17 de de juliol de 2019. Dimarts i dimecres de 09:30 a 14:30.

Lloc de realització: Centre Internacional de Gandia de la UV

Descripció:

Taller emmarcat en la 36ª Universitat d'Estiu de Gandia.

Descripció:

La funció principal d´aquest taller és que els alumnes aprenguen de primera mà les funcions d´un crític de cinema i com analitzar una pel·lícula de la manera més professional possible. Amb tot, no podem oblidar les sèries de televisió. Amb la finalitat d’explicar com hem arribat al punt en què aquestes són les reines de l´entreteniment, cal fer un repàs sobre els xous que més ens han influït. Així, l´assistent també aprendrà a saber en quins aspectes s’ha de fixar a l´hora de criticar una sèrie. Coordinador. Will Saez, crític de cinema i televisió de la Cartellera Túria, FormulaTV.com i eCartelera.com.

PROGRAMA:

Dimarts 16 de juliol

MATÍ

De 9.30 a 14.30 hores

“Anàlisi i crítica de cinema”

Dimecres 17 de juliol

MATÍ

De 9.30 a 14.30 hores

“Sèries d´ahir i avui: anàlisi i crítica en les sèries”

Organitza:

Centre de Gandia. Universitat de València