Logo de la Universitat de València Logo Col·legi Major Rector Peset Logo del portal

Convocatòria Beques Generalitat curs 2019/2020

Període de l'esdeveniment: De 11 de de febrer de 2020 a 9 de de març de 2020. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Online

Descripció:

Resolució de 30 de desembre de 2019, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat, per la qual es convoquen beques per a la realització d'estudis universitaris durant el curs acadèmic 2019-2020 en les universitats de la Comunitat Valenciana.

Com a novetat per a accedir a la sol·licitud serà necessari certificat digital o sistema cl@ve, recomanem iniciar les gestions al més prompte possible, si no ho has fet ja.

Tota la tramitació és electrònica, per la qual cosa no és necessari aportar cap documentació a la Secretaria de la Facultat.

Termini de presentació de sol·licituds des de l'11 de febrer fins al 9 de març.

Organitza:

Generalitat Valenciana.