Logo de la Universitat de València Logo Col·legi Major Rector Peset Logo del portal

Enquesta sobre estils de vida i benestar emocional en la Universitat de València

Enquesta

Període de l'esdeveniment: De 1 de desembre de 2020 a 28 de febrer de 2021. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: En línia

Descripció:

Aquesta enquesta està promoguda pel Vicerectorat d'Igualtat, Diversitat i Sostenibilitat i té com a finalitat conéixer la relació entre variables de l'estil de vida i el benestar emocional en les persones que estudien i/o treballen en la Universitat de València dins dels objectius de Promoció de Salut en la Universitat de la Xarxa Espanyola d'Universitats Saludables. L'enquesta és totalment anònima i, per tant, totes les dades seran tractats de manera confidencial. No figurarà el nom de la persona enquestada, i la participació és totalment voluntària.

Es demana l'usuari i contrassenya de la Univeristat només per accedir a l'enllaç, l'enquesta és completament anònima.

Demanem la vostra col·laboració per a poder fer un anàlisi de la situació i oferir millors resultats.

Organitza:

Vicerectorat d'Igualtat, Diversitat i Sostenibilitat.

www.uv.es/uvsostenibilitat

Contacta: sostenibilitat@uv.es