El feixisme dels italians. Una història social

Cartell de l'esdeveniment

Data: 15 de novembre de 2017 de 19:00 a 20:00. Dimecres.

Lloc de realització: Sala de la Muralla del Col·legi Major Rector Peset

Descripció:

Presentació del llibre de Patrizia Dogliani. Amb la participació, a més de l’autora del llibre, de Vicent Olmos i Tamarit, editor a Publicacions de la Universitat de València i Pedro Ruiz Torres, catedràtic d’Història Contemporània a la Universitat de València, president de l’Associació d’Història Contemporània (2002-06), membre del consell asesor de la revista Ayer i director de la revista Pasajes de pensamiento contemporáneo.

Organitza:

Publicacions de la Universitat de València (PUV).

Contacta: trinidad.quixal@uv.es

Més informació: