Logo de la Universitat de València Logo Col·legi Major Rector Peset Logo del portal

Màster de Secundària: Visita del Comitè d'Avaluació Externa

Comitè avaluació externa

Data: 15 de d’abril de 2019 de 00:00 a 23:59. Dilluns.

Lloc de realització: Antic Edifici de l'Escola de Magisteri (Monteolivete)

Descripció:

Avaluarà el Màster en Professor/a d'Educació Secundària.

La Universitat de València rebrà la visita del comitè que, en el marc del programa de renovació de l’acreditació de títols universitaris, ha d’avaluar aquesta titulació.

La Comissió d’Avaluació Externa, designada per l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva (AVAP), està formada per tres membres de diferents universitats espanyoles. Durant la visita, els/les avaluadors/es inspeccionaran les instal·lacions del centre on s’imparteix els títol i s’entrevistaran amb diferents col·lectius involucrats: estudiantat, professorat, equips directius, equips d'autoavaluació, ocupadors/es i egressats/des. Així mateix, hi haurà una audiència pública el dia 15 d'abril de 13.15 a 14.00h Saló d’Actes de l’Antic Edifici de l’Escola de Magisteri (Monteolivete) perquè qualsevol persona interessada i que no haja estat entrevistada anteriorment puga aportar la seua visió respecte al màster avaluat.

Organitza:

Unitat de Qualitat.