Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Rector Peset

El que no veiem de les plantes però ens afecta

UNISOCIETAT Benetússer

Data: 6 de de març de 2019 de 19:00 a 20:30. Dimecres.

Lloc de realització: Saló d'Actes Ajuntament de Benetússer

Descripció:

Conferència del programa Universitat i Societat de Benetússer, a càrrec de la professora Isabel Mateu Andrés.

El Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat continua el cicle de conferències de la Universitat i Societat Benetússer. Obert a tot el públic.

Aquest cicle preten complementar l’oferta formativa de Unisocietat.

El programa Universitat i Societat sorgeix per la l’aposta de l’Ajuntament de Benetússer, amb el suport de la Universitat de València, per la formació al llarg de la vida. Està dirigit a persones de 30 anys o més, residents al municipi i la comarca, que tinguen inquietud per aprendre i motivació per la cultura.

Organitza:

Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat en col·laboració amb l’Ajuntament de Benetússer..

Contacta: unitatsuport@uv.es

Més informació: