Logo de la Universitat de València Logo Col·legi Major Rector Peset Logo del portal

Oberta inscripció en web 9a Ed. Universitat Estacional de Tardor d'Enguera

Vista d'Enguera

Període de l'esdeveniment: De 30 d’octubre de 2020 a 5 de novembre de 2020. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 08:55 a 14:00.

Lloc de realització: Casa de la Cultura, plaça Manuel Tolsá, s/n. Enguera

Descripció:

Oberta inscripció web

La Humanitat s'enfronta en l'actualitat a reptes als quals, des de la Universitat, s'intenta respondre amb la formació i la investigació. En tots els entorns, però especialment en les àrees rurals, s'estan desenvolupant respostes innovadores que es converteixen en oportunitats per a les persones més joves de contribuir a un futur sostenible.

L'esperit de la novena edició de la “Universitat Estacional de Tardor d'Enguera”, organitzada pel Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat de la Universitat de València, en col·laboració amb l'Ajuntament d'Enguera i l'IES Enguera, pretén, de nou, debatre temes d'interès relacionats amb el desenvolupament rural, la innovació i la qualitat de vida.

Aquesta Universitat Estacional té un caràcter fonamentalment divulgatiu, i és, per això, un fòrum obert a la participació. Està plantejada per a diferents tipus de públics com a estudiants d'ensenyaments mitjans, cicles formatius o universitaris, professors, jubilats, aturats, tècnics de l'administració i qualsevol altre col·lectiu.

Organitza:

Universitat de València en col·laboració amb la Diputació de València, Caixa Popular, IES Enguera i l'Ajuntament d'Enguera.

Contacta: unitatsuport@uv.es

Més informació: