Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Rector Peset

La protecció de dades en la investigació universitària

Data: 9 de de maig de 2019 de 09:00 a 18:00. Dijous.

Lloc de realització: Saló d'actes de la Biblioteca Gregori Mayans del Campus de Tarongers

Descripció:

La Universitat Espanyola debat sobre l'aplicació del RGPD en la investigació universitària 'amb dades' el 9 de maig a les 9h en la Sala d'actes de la Biblioteca Gregorio Maians (Campus dels Tarongers) Av. dels Tarongers, s/n, 46022 València.

Experts de les universitats espanyoles i del sector privat protagonitzaran la Jornada sobre Protecció de Dades del pròxim 9 de maig. En la Jornada s'han inscrit més de 120 assistents de 30 universitats.

Organitza:

Contacta: uvcatedres@uv.es