Logo de la Universitat de València Logo Col·legi Major Rector Peset Logo del portal

• Rector Peset

VI Congrés Internacional de l'Avanç del Govern Obert

Congres

Període de l'esdeveniment: De 11 de de març de 2019 a 12 de de març de 2019. Dilluns i dimarts de 09:30 a 14:00.

Lloc de realització: Facultat de Dret. Campus de Tarongers

Descripció:

Els pròxims dies 11 i 12 de març tindrà lloc, en la Facultat de Dret del campus de Tarongers, aquesta trobada internacional sobre Govern Obert i Transparència. Entre els organitzadors de l’esdeveniment es troba la Càtedra de Participació, Govern Obert i Open Data de la Universitat de València.

Organitza:

Contacta: pagoda@uv.es