Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Rector Peset

Visita de Comitè d'Avaluació Externa

Comitè avaluació externa

Període de l'esdeveniment: De 3 de d’abril de 2019 a 4 de d’abril de 2019. Dimecres i dijous de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Escola Tècnica Superior d'Enginyeria

Descripció:

Avaluarà els Màsters en en Enginyeria Ambiental, Enginyeria Electrònica i Enginyeria Química.

La Universitat de València rebrà la visita del comitè que, en el marc del programa de renovació de l’acreditació de títols universitaris, ha d’avaluar aquestes titulacions.

La Comissió d’Avaluació Externa, designada per l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva (AVAP), està formada per quatre membres de diferents universitats espanyoles. Durant la visita, els/les avaluadors/es inspeccionaran les instal·lacions dels centres on s’imparteixen els títols i s’entrevistaran amb diferents col·lectius involucrats en ells: estudiantat, professorat, equips directius, equips d'autoavaluació, ocupadors/es i egressats/des. Així mateix, hi haurà una audiència pública el dia 4 d'abril de 13.30 a 14.00h a la Sala de Juntes 0.2.4 de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria perquè qualsevol persona interessada i que no haja estat entrevistada anteriorment puga aportar la seua visió respecte al màster avaluat.

Organitza:

Unitat de Qualitat.