Logo de la Universitat de València Logo del portal

  • EXTERIOR

Carta de Serveis del Col·legi Major Rector Peset

El Col·legi Major Rector Peset és un centre universitari propi de la Universitat de València que proporciona residència de forma prioritària als seus membres i promou la formació humana, cultural i científica dels seus residents.
Treballem per a donar suport i servei a la comunitat universitària en tres àrees:
1.Residència d'estudiants
2.Serveis hotelers a professors i investigadors
3.Centre cultural

PRINCIPIS

El nostre treball i esforç tenen com a base els següents principis:
-Correcció i agilitat en la prestació de serveis.
-Professionalitat, imparcialitat i transparència en totes les actuacions del personal.
-Implicació activa del personal en la prestació, manteniment i millora dels serveis.
-Respecte i tracte cordial i igual als nostres usuaris, sense fer discriminació per origen, orientació sexual, ideologia, raça o religió.

SERVEIS PRESTATS

-Durant tots els dies de l'any, 24 hores, oferim serveis d'allotjament a estudiants, investigadors i professors.
-Tenim un servei de menjador per als nostres residents els 365 dies de l'any.
-Som Centre Cultural, coordinat amb el Vicerectorat de Cultura de la Universitat. Organitzem activitats pròpies i acollim altres universitàries. Així mateix acollim Congressos, Reunions i Conferències de l'àmbit universitari i cultural.

COMPROMÍS DE QUALITAT

En el desenvolupament de la nostra activitat ens comprometem a prestar els serveis en les següents condicions:
1. Respondre peticions d'admissió, informació i gestió d'estudiants, formulades per correu electrònic, en un termini màxim de 48 hores laborables.
2. Contestar les sol·licituds d'informació, reserves i gestió, de professors i investigadors en un termini breu, i mai superior a 48 hores.
3. Donar informació, preus i condicions de lloguer de sales, així com de les activitats culturals en un termini màxim de 72 hores laborables.
4. Servei de Seguretat i Recepció 24 hores, 365 dies a l'any.
5. Immediatesa de reparació i neteja d'instal·lacions del Col·legi en casos d'urgència. Per a treballs rutinaris, s'actuarà en un termini màxim de 6 hores en horari laboral.
6. Atenció en cafeteria i menjador immediata en els horaris establits del servei.
7. Informació presencial i telefònica, immediata, clara, eficaç i cordial.
8. La pàgina web del Col·legi, es mantindrà operativa i actualitzada les 24 hores del dia.

PARTICIPACIÓ DELS USUARIS

Els estudiants participaran en el funcionament i gestió quotidians del Col·legi mitjançant les Comissions de Serveis i Activitats.
Es contestarà qualsevol queixa o suggeriment sobre millora dels nostres serveis, en un termini de 48 hores en horari laboral.

CONTACTE

La forma més ràpida i eficaç de contactar amb nosaltres és mitjançant correu electrònic:
-Qüestions referents a estudiants:cmrpeset@uv.es
-Informació i reserves d'habitacions de professor-investigador:
reservaspeset@uv.es
-Informació d'activitats culturals i lloguer de sales:

cmrpeset@uv.es


Estarem encantats d'atendre'ls en el nostre telèfon (centraleta):
+34 963 166 000
El telefax: 963 166 050
Pot visitar-nos en les nostres instal·lacions, o efectuar enviaments postals a:
Col·legi Major Rector Peset
Plaça Forn de Sant Nicolau, 4
46001 – VALÈNCIA (Spain)

 
Aquesta pàgina web utilitza cookies pròpies i de tercers amb fins tècnics , d'anàlisi del trànsit per facilitar la inserció de continguts en xarxes socials a petició de l'usuari . Si continua navegant , considerem que accepta el seu ús . Per a més informació consulte la nostrapolítica cookies