Activitats culturals del 20 al 26 de març de 2017

cartell

Tornem després de la setmana fallera amb la prórroga, fins al proper 16 d'abril, de l'excel·lent exposició de Juanma Pérez, 'Bosquera. Geografia i històries dún lloc'. També tindrem cinema, amb la segona cinta del cicle de l'Aula de Cinema 'Escriptores, inconformistes i incompreses', amb una interesant cinta argentina 'Jo, la pitjor de totes' protagonitzada per Assumpta Serna. També una xarrada amb l'activista i defensora dels drets humans a Síria, Noura Ghazzi, a més de diverses conferències i taules redones sobre el problema de l'assetjament, o l'administració de justícia des de la perspectiva de gènere. Açò i molt més, aquesta setmana al Peset. Us esperem!!!

DIMARTS 21, 18 h

Sala d’Actes

Projecció de ‘Yo, la peor de todas’, ( Jo, la pitjor de totes’, María Luisa Bemberg, 1990, 105’).

Dins del cicle: ‘Escriptores, incorformistes i incompreses’.

Organitza: Aula de Cinema de la Universitat de València.

/actividades-del-mes/ciclo-en-el-rector-peset/

DIMECRES 22, 19.00 h

Sala de la Muralla

Xarrada amb Noura Ghazi defensora dels Drets Humans a Siria.

Organitza: Amnistia Internacional.

Entrada lliure. Aforament limitat.

Organitza: Unió de Periodistes.

DIJOUS 23, 19 h

Sala d’Actes

Conferència ‘La nostàlgia dels orìgens. Xamans, gnóstics, monjos i místicos'.

A càrrec de Joan Prat, catedràtic emèrit d’Antropologia en la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona.

Dins del cicle: ‘Rites, cerimònies i altres litúrgies’

Organitza: Seminari de Dones Grans.

Activitat amb matrícula.

Miguel Lorente Acosta, professor titular de Medicina Legal i Forense, director de la Unitat de Igualtat de la Universidad de Granada i ex Delegat del Govern contra la Violència de Génere.

Organitza: Centre d'estudis multidisciplinars en Violència de Gènere, Asociación de Mujeres Juezas de España i Unitat d’Igualtat de la Universitat de València.

DIVENDRES 24, 19 h

Sala d’Actes

Xarrada:L'autodefensa feminista com a eina política.

Formadora: Maitena Monroy.

Organitza: Casa de la Dona València i Coordinadora Feminista de València.

EXPOSICIÓ

Sala de la Muralla

PRORROGADA FINS AL PROPER 16/04/17

Del 26 de gener al 16 d'abril de 2017

‘Bosquera, geografia i històries d’un lloc’ de Juanma Pérez.

Horari de visita:

dimarts a diumenge d’11 a 19’30 hores.

Tots els dimecres fins al 13 d'abril, l’artista, Juanma Pérez romandrà a l’exposició, per tal d’explicar i comentar amb els visitants aspectes de la mateixa.

Data d'actualització: 20 de març de 2017.