Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Rector Peset

‘Esports de Muntanya i Societat. Els reptes del muntanyisme valencià al S. XXI. Una mirada cap als orígens i experiències d’èxit per al futur’. Dijous 27 de setembre, a les 19.30h

• 21 de setembre de 2018

Taula redona amb la participació de Rafa Cebriàn, excursionista i escriptor de guies de muntanya; Rafa Vidaurre, alpinista i membre de l’expedició ‘Everest 91’; Raquel Diez, escaladora i alpinista; Javier Oliver i Carmen González, ‘Everest: encordados por la vida’; Xari Adrian, corredora per muntanya ultra trail.

A la fila 0 com a convidats especials, José Soler Carnicer, Expresident de la Federació Valenciana de Muntanyisme, escriptor de turisme de muntanya; Héctor Verdú, Expresident de la Federació Valenciana de muntanyisme i Expresident del C. Exc. Ontinyent; Salvador Guerola, escalador del C. Exc. Ontinyent; Ismael Mollà, escalador, equipador zona escalada i autor ‘Guia de Montesa’; Javier Espinosa, tècnic de senders, instructor i àrbitre de Marxa Nórdica; Juan Carlos Gómez, guia alta muntanya i instructor de l’Escola d’Alta Muntanya; Gemma Cotrina, muntanyera i experta en ecoturisme; Sergio Plaza, tècnic de barrancs i empresari d’esports d’aventura.

Presenta, Carles Ferris, muntanyer i escriptor de guies de senderisme. Modera, Juan Escrivà, muntanyer i President del Club de Senderisme Ardillas.

Organitza: Fem Federació Fem Muntanya. Ardillas.

Col·labora: Col·legi Major Rector Peset.

Entrada lliure. Aforament limitat.