Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Menjador professors

Desdejunis

• De dilluns a divendres: 7:00 -10:30 hores.
  • Dissabtes, diumenges i festius: 8:00 -11:00 hores.

Dinars

Dilluns a diumenge, de 13:30 a 15:45 hores

Sopars

Dilluns a diumenge, de 20:00 a 22:15 hores

Si l'horari de menjars i sopars és incompatible amb les seves obligacions lectives, pot fer el següent:

• Si desitja que li sigui preparat un pic-nic, pot sol·licitar-lo en la Cafeteria no més tard de les 22 hores del dia anterior, indicant l'hora que passarà a recollir-lo.
  • Si desitja menjar en algun menjador concertat dels campus de Blasco Ibáñez, Burjassot o Tarongers (Universitat de València), de la Universitat Politècnica, o d'algun altre centre acadèmic, pot sol·licitar un val en Recepció fins a les 10:30 hores.

Pensió completa

El Col·legi Major Rector Peset oferta la modalitat de pensió completa amb servei de menjador per als seus residents.

Menú setmanal

El col·legi elabora menús setmanals variats a disposició dels seus residents comptant amb una dieta equilibrada i afavorint hàbits de vida saludables

• Descarrega menú de la setmana

Normes

Els col·legials poden convidar als seus amics i familiars a menjar en el Col·legi. El pagament es realitzarà mitjançant un “Val d'Invitació” que es demanarà prèviament en Recepció, i que serà descomptat del dipòsit, o s'abonarà en el Menjador. Si és possible, ha d'avisar-se en Cuina perquè puguin preveure les racions necessàries.
Els col·legials que romanguen en el Col·legi el cap de setmana haurien de sol·licitar un tiquet de menjador en Recepció abans de les 14 h. del divendres.

No ha de canviar-se la disposició de les taules del Menjador. Tampoc està permès treure d'ell safates i vaixella sense autorització. Al col·legial que incompleixi aquesta norma se li d escomptarà del dipòsit l'equivalent al material retirat. Si es reitera aquest comportament serà objecte d'una amonestació del Director.