Logo de la Universitat de València Logo Postgrau Títols propis de la Universitat de València Logo del portal

Màster de Formació Permanent en Psicoteràpia i Psicologia Clínica: estratègies actuals d'intervenció

Dades generals
Objectius
Aquest màster té com a objectiu ensenyar, de manera pràctica l'ús de les tècniques i els tractaments més actuals per a la intervenció mitjançant la psicoteràpia en les diferents etapes (xiquets, adolescents i adults). El màster s'orienta a aprofundir en les estratègies actuals d'intervenció des de diferents enfocaments terapèutics (cognitiu-conductual, Gestalt, familiar sistèmic, teràpia transdiagnóstia, teràpia breu estratègica, entre altres). Atenent la gran importància que té per a la teràpia psicològica, la relació clínica, s'accentuarà l'aprenentatge en Counselling i la seua aplicació en la psicoteràpia. Respecte a les tècniques psicològiques d'última generació, es practicarà el Mindfulness, teràpia d'acceptació i compromís, teràpia dialèctic-comportamental i EMDR. Finalment, es faran pràctiques en centres col·laboradors (hospitals, associacions, centres sanitaris, centres educatius, etc.) amb aplicació de les tècniques apreses.
Curs acadèmicCurs 2025/2026
Tipus de cursMàster de Formació Permanent
Modalitat:Semipresencial
Preu matrícula 3.300 € (Importe preu al públic)
  
Termini de preinscripció30/09/2025
Data d'inici cursoctubre 2025
Data de finalització curs juny 2026
Edició30 ª
Codi títol25511020
Crèdits:60.00 Crèdits ECTS
Horari Divendres de 16 a 21h, Dissabtes de 9 a 14h., Divendres de 16 a 21h, Dissabtes de 9 a 14h.
Lloc d'imparticióFundación Universidad-Empresa
Eixida professional
Els àmbits de treball es refereixen a tots aquells relacionats amb exercir la figura de Psicòleg realitzant Psicoteràpia i per als quals volen aprendre Psicologia Clínica. L'objectiu principal d'aquest Màster és formar professionals que coneguen profundament les tècniques i els tractaments psicològics adequats per a intervindre en els principals problemes psicològics de xiquets, adolescents i adults. L'enfocament de la intervenció prové de les diferents orientacions psicològiques: cognitiu-comportamental, gestalt, teràpia familiar, teràpia transdiagnóstica i teràpia breu estratègica, teràpia dialèctic-comportamental, teràpia d'acceptació i compromís, entre altres, donant-li importància a la relació terapèutica i l'aprenentatge en tècniques de Counselling i la seua aplicació en el context psicoterapèutic i clínic.
Direcció
OrganitzadorDepartament de Personalitat, Avaluació i Tractaments Psicològics
DireccióInmaculada Montoya Castilla
Catedrática de Universidad. Departament de Personalitat, Avaluació i Tractaments Psicològics. Universitat de València
José Gil Martínez
Psicólogo Clínico
Més Informació
Telèfon 96 160 3000
Admissió i matrícula
Termini preinscripció30/09/2025

Documentació electrònica a adjuntar

 

Normes generals

  • En cas de voler presentar la preinscripció i la documentació en suport paper, haurà de descarregar, seguir les instruccions i omplir el següent formulari.
  • No s'admetrà cap sol.licitud d'inscripció que no siga omplida degudament.
  • La persona sol.licitant ha d'acceptar sotmetre's a les proves i/o a l'entrevista que convoque prèviament el comitè de selecció.
  • La selecció la realitzarà la comissió que s'establirà en cada cas seguint les directrius del director del curs.
  • En cas de renúncia a la plaça l'alumne haurà de comunicar-ho a la Fundació Universitat-Empresa de València - ADEIT.

És interessant que consulte el reglament que regula els Títols Propis de Postgrau i Programes de Formació Contínua de la Universitat de València en l'apartat corresponent d'esta mateixa pàgina web.

Important: La taxa d'expedició de Títols i Certificats no està inclosa.

Programa
Habilitats terapèutiques en Psicoteràpia
 1. Entrenament en habilitats terapèutiques
2. Habilitats relacionals en teràpia
3. Actituds i aptituds de la relació terapèutica
3. Competències emocionals del terapeuta
4. Autocura del terapeuta
5. Assessorament personal i bioético
6. Tècniques d'entrevista psicològica
 
Teràpia Cognitiu-Conductual per a l'estrés, l'ansietat i la depressió
 1. Principis comuns en psicoteràpia
2. Introducció a la teràpia cognitiu conductual
3. Avaluació i intervenció general des d'una perspectiva cognitiu-conductual
4. Avaluació i intervenció en trastorns d'ansietat
4.1. Avaluació en trastorns d'ansietat
4.2. Intervenció en trastorns d'ansietat
4.3. Avaluació i intervenció en trastorn obsessivocompulsiu
4.4. Avaluació i intervenció en trastorns relacionats amb traumes i factors d'estrés
5. Avaluació i intervenció en trastorns depressius
5.1. Avaluació en trastorns depressius
5.2. Intervenció en trastorns depressius
6. Noves teràpies de tercera generació
 
Estratègies actuals d'intervenció en psicoteràpia i psicologia clínica
 1.Teràpia cognitiu-conductual
1.1.1Técnicas de desactivació, detecció del pensament i exposició.
2.Tècniques de suggestió i hipnosi
3. Teràpia familiar sistèmica
4.Enfocament EMDR (Model de dessensibilització i reprocessament)
5. Teràpia breu estratègica
6.Teràpia Gestalt i treball amb les emocions
6.1. Teràpia Gestalt
6.2. Artteràpia
6.3. Intervenció psicoterapèutica en emocions
6.4. Teràpia de grup
7.Teràpia d'acceptació i compromís
8.Teràpia dialèctic-comportamental
9.Tractament psicològic des de l'enfocament transdiagnóstico
10.Counselling
10.1. Introducció al counselling
10.2. Enfocament Psicològic en l'àmbit sanitari
11.Neuropsicologia
12. Mindfulness
12.1.Compassió i autocompassió-Espiritualitat
12.2. Aplicació terapèutica del mindfulness
12.2.1.Aplicació en problemes de salut mental
12.2.2.. Aplicació en problemes de salut física
 
Intervenció en Contextos familiars (Psicoteràpia infantojuvenil i familiar)
 1. Psicoteràpia infantojuvenil
1.1. Psicologia perinatal
1.2. L'adopció i la seua implicació en psicoteràpia
1.3. Atenció a la diversitat sexual, de gènere i familiar
1.4. Avaluació clínica infantojuvenil
1.4.1. Avaluació clínica infantojuvenil
1.4.2. El joc com a eina d'avaluació
1.5. Tècniques d'intervenció en infància i adolescència
1.5.1. Trastorns depressius
1.5.2. Trastorns de conducta i ansietat en infància i adolescència
1.5.3. Trastorns de la conducta alimentària
1.5.4. Neurobiología i estratègies terapèutiques del TDAH
1.5.5. Trastorns de l'espectre autista
1.5.6. Intervenció en suïcidi
1.5.7. Intervenció en addiccions i conductes addictives
1.5.8. Intervenció en addiccions comportamentals
1.5.9. Trastorns mentals greus
1.5.10 Persones PAS i Altes capacitats

2. Intervenció en contextos familiars i escolars
2.1. Intervenció en contextos familiars
2.1.1. Psicoeducación per a mares i pares
2.1.2. Violència filioparental
2.1.3. Intervenció amb parelles
2.1.3.1. Teràpia de parella
2.1.3.2 Sexualitat
2.2. Intervenció en contextos escolars
2.2.1. Assetjament escolar
2.2.2.Prevenció dels riscos associats a l'ús problemàtic d'internet
2.2.3. Inclusió a l'escola
2.2.4. Desenvolupament de competències socioemocionals en infància i adolescència
 
Pràctiques Externes
 No precisa descriptors
 
Treballe fi de Màster
 No té descriptors
 
Professorat
Nom Cognoms Vinculació + info
Salvador Almenar Cotino Psicólogo. Experto en Intervención Social. Vocal de la División de Psicología de la Intervención Social del Consejo General de la Psicología. Exdirector de los Servicios Sociales del Ayuntamiento de Mislata.
Lorena Alonso Llácer Psicóloga. Junta Asociada Provincial de Valencia AECC
José Javier Barbero Gutiérrez Coordinador Sociosanitario Atención Primaria (INSALUD). INSALUD
Mauro Bolmida Psicologo - Psicoterapeuta. Mauro Bolmida
Sofía Mirna Buelga Vásquez Profesor/a Titular de Universidad + info
Marta Cañero Pérez Psicología General Sanitaria
Jesús Castro Calvo Profesor/a Titular de Universidad + info
Nadia Collette Arteterapéuta. Hospital Santa Creu. Barcelona.
María Teresa Cortés Tomás Profesor/a Titular de Universidad + info
María Amparo Cotolí Crespo Profesor/a Permanente Laboral PPL + info
María del Mar del Pino Martínez Psicóloga. Comunidad Terapéutica de Proyecto Hombre Valencia
José Luis Díaz Cordobés Hospital Clínico Universitario de Valencia (Unidad de Cuidados Respiratorios) y Universidad Internacional de Valencia VIU
Elvira Dueñas Jurado Dra. en Psicología. Psicología Clínica. Psicoterapéuta Gestáltica. Supervisora. Vínculo Centro de Psicoterapia Gestalt
Andrea Escrivá Ferrer Orientadora Educativa y Coordinadora Territorial de Orientación Educativa
Emiliano Fabris Director de centro de recursos Valencia. Fundación Mira'm de la Comunidad Valenciana
Eduardo Fonseca Pedrero Profesor Titular en el Área de Psicología-Universidad de la Rioja
Enrique García Huete Psicólogo Clínico..
Beatriz Gil Juliá Profesora Titular. Departament de Personalitat, Avaluació i Tractaments Psicològics. Universitat de València + info
José Gil Martínez Psicólogo Clínico
Beatriz Iborra Pastor Facultativo Especialista de Área Psicología Clínica. Hospital de Sagunto de la Generalitat Valenciana
Alicia Juan Hidalgo Psicóloga Clínica. Gabinete Psicológico Alicia Juan Hidalgo
Elisabeth Malonda Vidal Profesor/a Permanente Laboral PPL + info
Manuel Martín González Dirección de diseño y desarrollo de apoyos. Fundación Mira'm de la Comunidad Valenciana
Elvira Martínez Besteiro Profesor/a Permanente Laboral PPL + info
Milagros Molero Zafra Psicóloga Clínica. Sintest Psicólogos
Estefanía Melina Mónaco Gerónimo Investigadora Postdoctoral Juan de la Cierva, Universidad de Deusto
Inmaculada Montoya Castilla Catedrática de Universidad. Departament de Personalitat, Avaluació i Tractaments Psicològics. Universitat de València + info
Aby Carolina Morel Báez Psicóloga
María Eugenia Moreno García Directora. Clínica CTA - Clínica de Trastornos Alimentarios
María Teresa Navarro Castillo Psicóloga
María del Mar Navarro Díaz Psicóloga. Servipsico, COOP.V.
María Vicenta Navarro Haro Profesora Ayudante Doctor. Universidad de Zaragoza. Licenciatura en Psicología
Jessica Ortega Barón Ayudante/a Doctor/a + info
María Antonia Pérez Marín Profesor/a Titular de Universidad + info
Silvia Pilar Postigo Zegarra Profesora Universidad Europea de Valencia
María José Ridaura Costa Directora Territorial de la Fundación Amigó en Valencia
María de la Fe Rodríguez Muñoz Profesora Catedrática, Dpto Personalidad, Evaluación y Tratamientos Psicológicos, UNED
Pilar Rodriguez Rubio Psicóloga. Equipo RYD Centro de psicología Positiva
Gloria María Saavedra Muñoz Facultativo Especialista en Psicología Clínica. Hospital de la Magdalena
Konstanze Schoeps Profesora Permanente Laboral + info
Vicente Miguel Tomás Gradolí Coordinador - Psicológo. Unidad de Conductas Adictivas (UCA)-Catarroja de la Generalitat Valenciana
Selene Valero Moreno Ayudante/a Doctor/a + info
Metodologia
Metodologia
El màster s'organitza en sis mòduls, combinant formació presencial i online, amb un enfocament equilibrat entre teoria i pràctica. El primer mòdul, presencial, se centra en habilitats terapèutiques, proporcionant una base essencial per a la intervenció clínica. El segon mòdul, desenvolupat íntegrament online, aborda la teràpia cognitiu-conductual per a l'ansietat, depressió i estrés mitjançant l'aula virtual, on els alumnes realitzen activitats pràctiques i discuteixen el contingut en fòrums interactius. El tercer mòdul, també presencial, es dedica a estratègies actuals d'intervenció, oferint una visió dels enfocaments més innovadors en psicoteràpia. A continuació, el mòdul de psicoteràpia infantojuvenil combina teoria i pràctica, amb classes impartides per especialistes que inclouen exercicis com a joc de rol i resolució de casos, per a integrar coneixements teòrics en contextos aplicats. La formació culmina amb un treball final de màster, supervisat al llarg del curs, i un mòdul de pràctiques presencials en centres especialitzats. Aquesta estructura permet a l'estudiantat desenvolupar habilitats avançades mentre experimenten un aprenentatge pràctic i enriquidor.
FAQ

TIPUS DE TÍTOLS I CRÈDITS

 
QUINA DIFERÈNCIA HI HA ENTRE UN MÀSTER OFICIAL I UN MÀSTER DE FORMACIÓ PERMANENT DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA?
 
S'entén per màster oficial el conjunt d'ensenyaments reglats de postgrau amb validesa a tot el territori nacional i a l'espai europeu d'ensenyament superior (EEES) que han superat un procés d'elaboració i aprovació d'acord amb les normes legals dictades pel Govern i les comunitats autònomes (lleis, decrets, ordres), reconegut en el marc de les normes i acords de l'EEES.

El màster de formació permanent es refereix a estudis que han de superar un procés normatiu intern més flexible i diversificat (a la Universitat), pensat per a oferir un tipus de formació que s'adiga amb les demandes de la societat. En determinats supòsits, aquests estudis propis poden servir per a l'exercici d'activitats professionals, sempre que la normativa legal així ho establisca.
 
 
QUÈ ÉS UN CRÈDIT ECTS?
 
ECTS és l'acrònim d'European Credits Transfer System. És una manera de mesurar la duració dels estudis universitaris que preveu diferents factors, com ara l'assistència a sessions teòriques, l'elaboració de treballs pràctics o la dedicació a pràctiques.

Cada crèdit suposa 25 hores de càrrega de treball de l'estudiant. En els títols propis de la Universitat de València, 1 crèdit ECTS està reconegut amb 10 hores de docència. Per exemple, un curs de 3 crèdits ECTS està reconegut amb 75 hores de dedicació de l'estudiant, de les quals 30 hores són de docència.
QUINS TÍTOLS PROPIS OFEREIX LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA? REQUISITS D'ACCÉS
La Universitat de València renova anualment la seua oferta de títols propis. En aquesta oferta podem trobar els títols de postgrau següents: màsters de formació permanent (60, 90 o 120 crèdits ECTS), diplomes d'especialització (entre 30 i 59 crèdits ECTS) i experts universitaris (entre 15 i 29 crèdits ECTS).
 
Tipus de títols propis Crèdits Requisits d'accés
Màster de formació permanent 60,90 o 120 ECTS Titulats universitaris amb titulació oficial o equivalent (*)
Diploma d'Especialització 30-59 ECTS Titulats universitaris amb titulació oficial o equivalent (*)
Expert/a universitari/ària 15-29 ECTS Titulats universitaris amb titulació oficial o equivalent (*)

(*) S'hi permet l'accés, condicionada a l'obtenció del títol universitari de grau en el mateix curs acadèmic, a les persones a les quals els falte menys d'un 10% dels crèdits per a acabar aquests estudis
 
 
QUINS TÍTOLS DE FORMACIÓ CONTÍNUA OFEREIX LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA? REQUISITS D'ACCÉS
 
En aquesta oferta podem trobar els títols de formació contínua següents: certificats de formació contínua (15 - 30 crèdits ECTS), i microcredencials universitàries (fins a 15 crèdits ECTS).
 
Tipus de formació contínua Crèdits Requisits d'accés
Certificat de formació contínua 15-30 ECTS No cal acreditar titulació
Microcredencial universitària Fins a 15 ECTS Es pot requerir o no titulació universitària prèvia (*)


(*) Els requisits d'accés s'especifiquen en la memòria del curs.

 

CONVALIDACIÓ D'ESTUDIS

 
HI HA LA POSSIBILITAT D'OBTENIR ALGUN TIPUS DE CONVALIDACIÓ D'ESTUDIS?
 
Pel que fa als títols propis, les ofertes formatives es renoven anualment i no són convalidables.

En els títols propis no hi ha la possibilitat de convalidació acadèmica, excepte en el cas dels màsters de formació permanent amb estructura modular, que són aquells que poden estar integrats per diplomes d'especialització i/o experts/es universitaris/àries. La matrícula a un màster de formació permanent d'estructura modular pot ser del curs complet o de cadascun dels seus mòduls per separat, i és possible cursar-los en diferents anys acadèmics.

En cap cas no permeten l'accés als estudis oficials de doctorat.
 

SOL·LICITUD D'INFORMACIÓ

 
ON PUC OBTENIR INFORMACIÓ D'UN CURS EN CONCRET?
 
En la pàgina web https://postgrado.adeituv.es/ca-valencia/home.htm trobarás tota la informació referent a cadascun dels títols oferits.
 

ADMISSIÓ I MATRÍCULA

 
COM PUC REALITZAR LA PREINSCRIPCIÓ A UN CURS?
 
Pots fer la preinscripció a un títol propi electrònicament a través de l'apartat que trobaràs en la web de cada curs. També pots imprimir la FITXA DE PREINSCRIPCIÓ , omplir-la i enviar-la juntament amb tota la documentació sol·licitada a l'adreça de correu electrònic informacion@adeituv.es o per correu (o en persona) a: Fundació Universitat Empresa de València (plaça de la Mare de Déu de la Pau, 3 - 46001 València).
 
 
POT UN ESTUDIANT ESTRANGER AMB UN TÍTOL NO HOMOLOGAT ACCEDIR A AQUESTS ESTUDIS?
 
Sí, sempre que siga autoritzat per la direcció del curs.
 
 
EL PAGAMENT QUE REALITZE EN LA MATRÍCULA, QUÈ INCLOU?
 
El pagament del preu públic de la matrícula inclou:

- L'accés a totes les accions formatives del curs i/o a la plataforma virtual que el suporte.

- El dret a l'obtenció del carnet universitari.

- Tot el material que la direcció del curs estime oportú.

- Una assegurança de responsabilitat civil i d'accident a l'entorn del curs.

Les taxes d'emissió del certificat estan incloses en els cursos de formació contínua (certificat de formació contínua i microcredencial universitària). En els títols propis, les taxes d'emissió de títols i certificats NO estan incloses.
 
 
COM SOL·LICITAR EL CARNET UNIVERSITARI?
 
Passos a seguir per sol·licitar el carnet universitari per primer cop.

Paso 1
https://secvirtual.uv.es/

Paso 2
Punxar a Accedir Secretària Virtual

Paso 3
Introduir usuari i contrasenya de la universitat. És el que et va sortir quan et vas matricular a la Universitat.

Paso 4
Punxar a canviar la fotografia

Paso 5
Pujar foto amb la mida indicada

Paso 6
A partir d'aquell moment ja es disposarà de la targeta virtual.

Paso 7
Descarregar la L'APP MÒBIL UV
 
ES POT FRACCIONAR EL PAGAMENT DE LA MATRÍCULA?
 
El pagament es pot fraccionar sempre que l'import de la matrícula supere la quantitat de 500 euros i la duració del curs siga superior a tres mesos:
 
  • Fins a 1.000 euros: dos terminis, la meitat en el moment de l'admissió i l'altra meitat als dos mesos de la data d'inici del curs.
  • Superior a 1.000 euros: tres terminis, un terç en el moment de l'admissió, un altre terç als dos mesos de la data d'inici del curs i el terç restant als quatre mesos.


Per als cursos de més de dos anys de duració, s'ha d'abonar el 50% de l'import total de la matrícula en el moment de l'admissió al curs i l'altre 50% a l'inici del segon any del curs.

*És requisit indispensable per al fraccionament lliurar el document d'ORDRE DE DOMICILIACIÓ DE DEUTE DIRECTE SEPA, emplenat i signat (*que es pot descarregar des del formulari de preinscripció).

*El primer pagament sempre s'ha de fer motu proprio per l'estudiant a través del procediment facilitat en l'admissió. Els pagaments següents es domicilien al compte bancari facilitat.

*L'impagament d'algun dels terminis comporta l'anul·lació de la matrícula de l'estudiant sense dret al reintegrament de la quantitat ja satisfeta.

 

EN QUINS CASOS ES POT RETORNAR L'IMPORT DE LA MATRÍCULA?
 
Les quantitats abonades en concepte de matrícula no es retornen una vegada s'ha iniciat el curs. Si l'estudiant causa baixa abans d'iniciar-lo, es retornaran dos terços del preu públic de la matrícula, en cas de pagament únic, després de la presentació de la corresponent sol·licitud. En cas de pagament fraccionat, s'abonarà la quantitat que excedisca d'un terç del preu públic de matrícula.

L'anul·lació de la matrícula després d'iniciar-se el desenvolupament dels estudis no dona dret a la devolució de les taxes pagades, excepte en casos excepcionals a causa de malaltia greu o fallida econòmica de la unitat familiar, degudament justificats documentalment.
 
 
HI HA ALGUN TIPUS DE DESCOMPTE A l'HORA D'ABONAR LA MATRÍCULA?
 
Els estudiants de títols propis de postgrau i formació contínua no es poden acollir a les exempcions que preveu el decret de la Generalitat Valenciana que regula les taxes per prestació de serveis acadèmics universitaris per a cada curs acadèmic.
 

AUTOMATRÍCULA

 
AJUDA AL PROCEDIMENT D?AUTOMATRÍCULA (NOMÉS PER A AQUELLES PERSONES QUE JA HAN SIGUT ADMESES)
 
Una vegada formalitzat el pagament, l'estudiant rebrà una notificació amb les instruccions per a realitzar l'acte de matrícula a través de la plataforma de la Universitat de València.

Per a obtenir el manual amb les instruccions del procediment, cliqueu ACÍ

En cas de tenir algun dubte sobre aquest tema, contacteu amb nosaltres mitjançant l'adreça
electrònica: informacion@adeituv.es
 

PRÀCTIQUES

 
HI HA LA POSSIBILITAT DE REALITZAR PRÀCTIQUES EN EMPRESES O INSTITUCIONS?
 
Sí, sempre que ho preveja l'organització dels estudis. Aquestes pràctiques poden formar part del pla d'estudis (curriculars), i en aquest cas les han de realitzar tots els alumnes matriculats, o poden ser un complement formatiu addicional a la programació acadèmica (extracurriculars), i en aquest cas no és necessari que les realitzen tots els alumnes matriculats. Es poden fer fins a 900 hores de pràctiques.

Més informació: https://www.adeituv.es/practicas/postgrado-propios/?lang=ca
 
 
CAL FORMALITZAR ALGUN CONVENI PER REALITZAR LES PRÀCTIQUES EN EMPRESES/INSTITUCIONS?
 
Sí, és necessari subscriure un conveni entre la Universitat i l'empresa/institució per al desenvolupament de les pràctiques. Aquest conveni, que el gestiona la direcció dels estudis a través d'ADEIT, Fundació Universitat-Empresa de València, ha de recollir les dades bàsiques de l'activitat que es desenvoluparà durant les pràctiques, així com les signatures de l'alumne/a, dels tutors o tutores de l'empresa i dels tutors o tutores de la Universitat.
 

AVALUACIÓ

 
QUIN ÉS EL SISTEMA D'AVALUACIÓ?
 
L'organització de cada curs indica els procediments d'avaluació específics. En qualsevol cas, però, és requisit necessari per a obtenir el títol aprovar totes les assignatures dels estudis corresponents d'acord amb el procediment que estableix la guia docent.

Només quan s'ha acabat el postgrau i les actes estan tancades i registrades per la Universitat de València, es pot sol·licitar el certificat o títol acreditatiu de la formació. L'estudiant rebrà, al seu moment, una notificació amb les instruccions per obtenir-lo.

La qualificació final dels títols propis de postgrau és el resultat de la mitjana ponderada de les notes obtingudes en cadascuna de les assignatures, inclòs el TFM (en el cas dels títols de màster).

En el cas dels cursos de formació contínua, s'atorguen únicament les qualificacions d'apte o no apte.
 

EXPEDICIÓ DE TÍTOLS PROPIS I CERTIFICATS

 
QUI EXPEDEIX ELS TÍTOLS DE POSTGRAU?
 
Els títols propis de la Universitat de València són expedits pel rector o la rectora segons un model normalitzat i en queda constància en el registre de títols de la Universitat. En aquests títols es fa esment exprés que no tenen caràcter oficial.
 
 
QUINA TITULACIÓ OBTINC?
 
Títols propis

El fet de superar els estudis de màster de formació permanent dona dret a l'obtenció del corresponent títol de màster de formació permanent en '...' per la Universitat de València.El fet de superar els estudis de diploma d'especialització dona dret a l'obtenció del corresponent diploma d'especialització en '...' per la Universitat de València.

El fet de superar els estudis d'expert/a universitari/ària dona dret a l'obtenció del corresponent títol d'expert/a universitari/ària en '...' per la Universitat de València.

Una vegada superats els títols propis és possible sol·licitar un certificat que inclou: matèries, crèdits, modalitat d'impartició i nota.

Formació contínua

El fet de superar els estudis de certificat de formació contínua dona dret a l'obtenció del corresponent certificat de formació contínua en '...' per la Universitat de València.

I el fet de superar els estudis de microcredencials universitàries dona dret a l'obtenció de la corresponent certificació de microcredencial universitària en '...' per la Universitat de València.

Aquestes certificacions són d'aprofitament i inclouen la denominació del curs i el nombre de crèdits.

Les taxes d'emissió de títol o certificat que acredita la realització del curs per part de la Universitat de València no estan incloses en l'import de la matrícula, excepte en el cas de la formació contínua (certificat de formació contínua i microcredencial universitària).
Accés i Resultats d'Aprenentatge
Requisits titulació
Graduats o llicenciats en Psicologia interessats a completar la seua formació amb una formació especialitzada en psicoteràpia i psicologia clínica. Estudiants de psicologia als quals els quede menys d'un 10% per a obtindre el seu títol de grau, condicionats a l'obtenció del títol en el mateix any acadèmic. Aquest màster és una formació complementària a les formacions oficials i no és habilitant.
Criteris admissió
L'admissió es realitzarà sempre que hi haja places suficient per ordre de preinscripció. En el cas de problemes d'accés es podrà tindre en compte la nota mitjana del Grau o Llicenciatura o si és necessari realitzar una entrevista amb la direcció del Màster
Resultats d'aprenentatge
(1) Aplicar les pròpies habilitats del professional de la psicologia en l'acompliment de la professió orientada a l'àmbit de la teràpia
(2) Analitzar des d'un marc de referència del cognitiu-conductual els principals trastorns que es troben en el dia a dia com a professionals: ansietat, depressió i estrés.
(3) Comprendre i analitzar diferents perspectives d'intervenció psicològica actualitzades per a poder aplicar-les en l'acompliment professional
(4) Avaluar i desenvolupar el treball amb població infantojuvenil i també amb les seues famílies.
(5) Aplicar i analitzar el contingut aprés a través de la formació per a poder atendre de manera real en un context terapèutic a través de les pràctiques
Contacte