Logo de la Universitat de València Logo Delegació per a la Incorporació a la Universitat Logo del portal

Es tracta d’una iniciativa altruista per a fomentar el talent en informàtica entre l'alumnat d'educació secundària, batxillerat o cicles formatius de grau mitjà.

La iniciativa consistirà a resoldre problemes de programació de complexitat creixent utilitzant algun dels llenguatges permesos: C/C++, Python o Java. Proporcionarem materials d'ajuda en línia,

sessions d'entrenament i activitats formatives prèvies a la competició.

La persona més ben classificada de cada seu representarà a la Comunitat Valenciana en l'Olimpíada Informàtica d'Espanya i, segons la seua puntuació, podrien participar en l'Olimpíada Informàtica Internacional.

  • Destinataris: alumnat de secundària, batxillerat i cicles formatius de grau mitjà.
     
  • Inscripció: fins el 20 de desembre de 2023.
     
    • ​​M'APUNTE! (punxa per accedir al formulari d'inscripció)
       
  • Dates i lloc de realització: la prova se celebrarà el 26 de gener de 2024 en una modalitat de doble seu en la Universitat de València i en la Universitat d’Alacant.
     
  • Organització: Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de la Universitat de València i l’Escola Politècnica Superior de la Universitat d’Alacant.
     
  • Col·laboració: Delegació per a la Incorporació a la Universitat (Vicerectorat d’Ocupació i Programes Formatius), Leagues of Code i Asociación de professores de informàtica de la Comunidad Valenciana.
     
  • Coordinació: Francisco Grimaldo i Inmaculada Coma, subdirectors de l’ETSE-UV i professors del Departament d’Informàtica.


Més informació: www.oicv.org/valencia/