Logo de la Universitat de València Logo Incorporació a la Universitat Logo del portal

En este programa grups d’estudiants de secundària i batxillerat realitzen pràctiques en els laboratoris de les Facultats de Física, Química, Biologia i en l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria.

Els objectius fonamentals d’estes activitats són:

  •  Afavorir les relacions entre la Universitat i els Centres d’Educació Secundària.
  •  Posar a disposició d’estudiants i professors de batxillerat els recursos de les Facultats de Biologia, Física, Química i de l’ETSE-UV.
  •  Motivar els estudiants de Batxillerat cap al treball experimental, realitzant experiències que contribuïsquen a millorar la seua comprensió de conceptes fonamentals.
  •  Promoure els estudis de ciències biològiques, física, química i enginyeries com la Tecnologia Industrial i la Informàtica.
     

Activitats 

Inscripció
curs 2026-27
Programes
curs 2026-27
 Exposició: Una visita al genoma

No estarà disponible per a préstec durant el curs 2026-2027. 
Si algun centre necessita disposar de l'exposició per a realitzar alguna activitat puntual, pot posar-se en contacte amb nosaltres a través del correu electrònic futura@uv.es.

 + Info 
 Anem a l'Aula Experimenta amb l'alumnat  Del 13/10/2026 al 30/10/2026  + Info 
 Quimica a l'Escola  Novembre de 2026  + Info 
 Gaudint la Química  Del 19/10/2026 al 30/10/2026  + Info 
 Tallers en l'ETSE-UV  Del 01/11/2026 al 25/11/2026  + Info 
 La Biologia a les teues mans  Del 20/11/2026 al 27/11/2026  + Info 
 Taller Internacional de Partícules  Novembre - Desembre 2026  + Info