Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Universitat de València

Objectiu: Actualització científica del professorat d’ensenyament mitjà

Participants: Professorat de secundària i batxillerat.

Inscripció: des de l'11 de febrer fins el 22 de març de 2019

Data i lloc de realització: dissabte 6 d'abril de 2019, a les 8.45 hores a l'Auditori Joan Plaça del Jardí Botànic de la Universitat de València.

Programa:

Programa per a descarregar [PDF]

08.45 - 09.00 Recepció de participants.
09.00 - 09.15 Presentació de la Jornada.
09.15 - 10.15 Ponència 1: Guillermo Minguez Espallarga. "Xarxes metal-orgàniques: esponges moleculars amb gran versatilitat química". Institut de Ciència Molecular (ICMol)
10.30 - 11.30 Ponència 2: Professor Joan Josep Solaz Portolés. "Dificultats dels estudiants en els processos redox: Vies de solució". Departament Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials. Universitat de València.
11.45 - 12.15 Pausa-Cafè
12.15 - 13.15 Ponència 3: Professor Ramon Martínez Mañez. "La revolució de la nanomedicina". Institut Interuniversitari de Investigació de Recerca de Reconeixement Molecular i Desenvolupament Tecnològic. Universitat Politècnica de València.
13.30 - 13.45 Tancament de la jornada.