Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Universitat de València

Objectius: Actualitzar els coneixements de evolució del professorat de nivells preuniversitaris.

Participants: Professorat de secundària i batxillerat.

Continguts: Els ponents convidats exposen temes de evolució i mantenen un debat en comú d’una hora amb els asistents.

Inscripció: del 8 al 28 d'abril de 2019.

Data i lloc de realització: Dissabte 11 de maig de 2019, de 9.00 a 14.00 hores. Auditori Joan Plaça del Jardí Botànic de la Universitat de València (C. Quart, 80 de València)

Coordinador: Juli Peretó Magraner. Professor del departament de bioquímica i biologia molecular de la Facultat de Ciències Biològiques de la Universitat de València.

Ponències

09.00 - 09.15         Recollida de documentació
   09.15 - 09.30         Paraules de benvinguda (M. J. Lorente, J. Monròs, C. Bañó)
   09.30 - 10.15         L'origen dels vertebrats: un enfocamennt paleobiològic (Héctor Botella)