Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Pantalla amb dades numèriqus

José García-Montalvo reb el prestigiòs Premi Rei Jaume I d’Economia XXXI edició.

• 28 de novembre de 2019

José García-Montalvo, egressat de la Facultat d’Economia i en el seu temps estudiant de postgrau i professor al Departament d’Anàlisi Econòmica, reb el prestigiòs Premi Rei Jaume I d’Economia XXXI edició.

Diu García Montalvo: “Dels meus temps d’estudiant tinc un especial record de Dulce Contreras, Matilde Mas, Javier Quesada i Paco Pérez que van ser primer professors i després amics. Per descomptat, també recorde als meus companys d’aquella època: Antonio, Concha, Eugenio, Mari Ángeles, Nacho, Pepo, Rafa i molts altres”

Llista d'enllaços: