
El 2 i 3 de juliol de 2026 es celebrarà a la Universitat de València el V Congrés internacional sobre els drets de la Naturalesa al Mediterrani: la participació activa de la ciutadania enfront de la crisi climàtica. Dirigit per María Jesús García García, Rubén Martínez *Dalmau i Aurora Pedro Bueno, reunirà més de quaranta expertes i experts en Dret ecològic i giro ecocéntrico.
El 2 i 3 de juliol de 2026 es celebrarà a la Universitat de València el V Congrés internacional sobre els drets de la Naturalesa al Mediterrani: la participació activa de la ciutadania enfront de la crisi climàtica. Dirigit per María Jesús García García, Rubén Martínez Dalmau i Aurora Pedro Bueno, reunirà més de quaranta expertes i experts en Dret ecològic i giro ecocéntrico.
Organitzat pel grup d'investigació Democràcia+ sobre poder constituent i nou constitucionalisme, compta amb el suport de la *Facultat de *Dret de la Universitat de València, la Càtedra UNESCO de la Universitat de València, l'Associació de Constitucionalistes d'Espanya, i la Generalitat Valenciana.
Tindrà lloc en el Departament de Dret Constitucional, Ciència Política i de l'Administració, en la Facultat de Dret de la Universitat de València.




