• Facultat de Dret.
  • .

Seminario El impacto de la estabilidad presupuestaria en la democracia constitucional española

14/02/18

"Seminari El impacte de l'estabilitat pressupostària en la democràcia constitucional española". Es realitzarà el dia 19 de febrer de 2018 a les 11 hores en la Sala Hemicicle "Joaquín Tomás de Villarroya", 1P20, del Departament de Dret Constitucional i Ciència Política i de l'administració.

Llegir més

1ª convocatòria exàmens gener 2018

22/12/17

Ací teniu publicades les convocatòries d'exàmens corresponents a la 1a Convocatòria del 1er.Quadrimestre i anuals del curs 2017-2018.

Jornada "Els drets lingüístics en la Judicatura"

03/11/17

"Jornada "Els drets lingüístics en la Judicatura". Es realitzarà el pròxim dia 7 de novembre a les 9:30 hores en la Sala Tomás de Villarroya (1P20) en el Departament de Dret Constitucional i Ciència Política i de l'Administració, en el primer pis de la Facultat de Dret de la Universitat de València.

Jornades d'igualtat. 10 anys de llei d'igualtat: s'ha aconseguit la paritat política?

02/11/17

"Jornades d'igualtat. "10 anys de lley d'igualtat: s'ha aconseguit la paritat política?. Es realitzarà el pròxim dia 14 de novembre a les 9 hores en la Sala Tomás de Villarroya (1P20) en el Departament de Dret Constitucional i Ciència Política i de l'Administració, en el primer pis de la Facultat de Dret de la Universitat de València. (error del lloc en el díptic)

Programa del V Congrés i II Jornades Internacionals

20/09/17

Programa del V Congrés internacional sobre Teoria i Pràctica del Poder Constituent Repensant els processos constituents llatinoamericans i II Jornades internacionals del Constitucionalisme de la Paz Cultura, dret i acords de pau: perspectives interdisciplinàries Dilluns 20 i dimarts 21 de novembre de 2017. Saló de graus de la Facultat de Dret Universitat de València

Ubicació

+ Vídeos

Imatge de la portada del video;Presente y futuro  del sistema político constitucional de Ecuador
Imatge de la portada del video;Seminario
Imatge de la portada del video;Seminario:

Presente y futuro del sistema político constitucional de Ecuador

Seminario realizado por el profesor Guillermo Ochoa Rodríguez, profesor y director del Centro de Derecho de la Universidad de Azuay, y que versará sobre "Presente y futuro del sistema político constitucional de Ecuador".