• .
  • Facultat de Dret.

Jornada "Els drets lingüístics en la Judicatura"

03/11/17

"Jornada "Els drets lingüístics en la Judicatura". Es realitzarà el pròxim dia 7 de novembre a les 9:30 hores en la Sala Tomás de Villarroya (1P20) en el Departament de Dret Constitucional i Ciència Política i de l'Administració, en el primer pis de la Facultat de Dret de la Universitat de València.

Jornades d'igualtat. 10 anys de llei d'igualtat: s'ha aconseguit la paritat política?

02/11/17

"Jornades d'igualtat. "10 anys de lley d'igualtat: s'ha aconseguit la paritat política?. Es realitzarà el pròxim dia 14 de novembre a les 9 hores en la Sala Tomás de Villarroya (1P20) en el Departament de Dret Constitucional i Ciència Política i de l'Administració, en el primer pis de la Facultat de Dret de la Universitat de València. (error del lloc en el díptic)

Programa del V Congrés i II Jornades Internacionals

20/09/17

Programa del V Congrés internacional sobre Teoria i Pràctica del Poder Constituent Repensant els processos constituents llatinoamericans i II Jornades internacionals del Constitucionalisme de la Paz Cultura, dret i acords de pau: perspectives interdisciplinàries Dilluns 20 i dimarts 21 de novembre de 2017. Saló de graus de la Facultat de Dret Universitat de València

Personas reunidas

V Congrés internacional sobre Teoria i Pràctica del Poder Constituent

20/09/17

"V Congrés internacional sobre Teoria i Pràctica del Poder Constituent Repensant els processos constituents llatinoamericans i II Jornades internacionals del Constitucionalisme de la Paz Cultura, dret i acords de pau: perspectives interdisciplinàries Dilluns 20 i dimarts 21 de novembre de 2017. Saló de graus de la Facultat de Dret Universitat de València"

2ª Convocatòria 2n semestre i anuals 2016-2017

29/05/17

Ací teniu publicades les convocatòries d'exàmens corresponents a la 2a Convocatòria del 2n Quadrimestre i anuals del curs 2016-2017.

Ubicació

+ Vídeos

Imatge de la portada del video;Presente y futuro  del sistema político constitucional de Ecuador
Imatge de la portada del video;Seminario
Imatge de la portada del video;Seminario:

Presente y futuro del sistema político constitucional de Ecuador

Seminario realizado por el profesor Guillermo Ochoa Rodríguez, profesor y director del Centro de Derecho de la Universidad de Azuay, y que versará sobre "Presente y futuro del sistema político constitucional de Ecuador".

Seminario "Constitución y Derecho Internacional"

Seminario sobre "Constitución y Derecho Internacional" impartido por el profesor Andrea Pisaneschi, Catedrático de Derecho de la Universidad de Siena (Italia).

Seminario: "La crisis política y constitucional en Brasil: elementos para su análisis y comprensión"

Seminario que tuvo lugar en el Departamento de Derecho Constitucional y Ciencia Política y Administración el pasado 25 de enero del 2016, con los profesores Marcos Leite y Loton Lanes Pilau Sobrinho, de la Univalli de Florianópolis (Santa Caterina, Brasil), quienes hacen su exposición sobre "La crisis política y constitucional... [Llegir més]