Llista de novetats

Últimes 10 novetats

• 25/04/18

"I Congrés Internacional de l'atenció, la igualtat i la diversitat"

"I Congrés Internacional de l'atenció, la igualtat i la diversitat", que se celebrarà els dies 28 i 29 de maig en el Saló de Graus de la Facultat de Dret, de la Universitat de València.

• 14/02/18

Seminario El impacto de la estabilidad presupuestaria en la democracia constitucional española

"Seminari El impacte de l'estabilitat pressupostària en la democràcia constitucional española". Es realitzarà el dia 19 de febrer de 2018 a les 11 hores en la Sala Hemicicle "Joaquín Tomás de Villarroya", 1P20, del Departament de Dret Constitucional i Ciència Política i de l'administració.

• Llegir més

22/12/17

1ª convocatòria exàmens gener 2018

Ací teniu publicades les convocatòries d'exàmens corresponents a la 1a Convocatòria del 1er.Quadrimestre i anuals del curs 2017-2018.

• 03/11/17

Jornada "Els drets lingüístics en la Judicatura"

"Jornada "Els drets lingüístics en la Judicatura". Es realitzarà el pròxim dia 7 de novembre a les 9:30 hores en la Sala Tomás de Villarroya (1P20) en el Departament de Dret Constitucional i Ciència Política i de l'Administració, en el primer pis de la Facultat de Dret de la Universitat de València.

• 02/11/17

Jornades d'igualtat. 10 anys de llei d'igualtat: s'ha aconseguit la paritat política?

"Jornades d'igualtat. "10 anys de lley d'igualtat: s'ha aconseguit la paritat política?. Es realitzarà el pròxim dia 14 de novembre a les 9 hores en la Sala Tomás de Villarroya (1P20) en el Departament de Dret Constitucional i Ciència Política i de l'Administració, en el primer pis de la Facultat de Dret de la Universitat de València. (error del lloc en el díptic)

• 20/09/17

Programa del V Congrés i II Jornades Internacionals

Programa del V Congrés internacional sobre Teoria i Pràctica del Poder Constituent Repensant els processos constituents llatinoamericans i II Jornades internacionals del Constitucionalisme de la Paz Cultura, dret i acords de pau: perspectives interdisciplinàries Dilluns 20 i dimarts 21 de novembre de 2017. Saló de graus de la Facultat de Dret Universitat de València

• Personas reunidas

20/09/17

V Congrés internacional sobre Teoria i Pràctica del Poder Constituent

"V Congrés internacional sobre Teoria i Pràctica del Poder Constituent Repensant els processos constituents llatinoamericans i II Jornades internacionals del Constitucionalisme de la Paz Cultura, dret i acords de pau: perspectives interdisciplinàries Dilluns 20 i dimarts 21 de novembre de 2017. Saló de graus de la Facultat de Dret Universitat de València"

• 29/05/17

2ª Convocatòria 2n semestre i anuals 2016-2017

Ací teniu publicades les convocatòries d'exàmens corresponents a la 2a Convocatòria del 2n Quadrimestre i anuals del curs 2016-2017.

• aula de clases

29/05/17

2ª Convocatoria del 1er. semestre curso 16-17

Ací teniu publicades les convocatòries d'exàmens corresponents a la 2a Convocatòria del 1er. semestre i anuals del curs 2016-2017.

• ALUMNOS EN AULAS

15/05/17

EXAMEN 1a CONVOCATÒRIA 2n SEMESTRE I ANUALS 2016-2017

Per a més novetats, utilitza el cercador