Llista de novetats

Últimes 10 novetats

• 17/04/19

Exàmens 1a convocatòria segon Quadrimestre i anuals. Dpto. Dº Constitucional i Ciència Política i Admon

Ací teniu publicades les convocatòries d'exàmens corresponents a la 1a Convocatòria del segon Quadrimestre i anuals del curs 2018-2019

• 27/02/19

Curs: Dona i Constitució. Una anàlisi sobre la proposta de reforma constitucional des de la perspectiva feminista

Curs Dona i constitució. Una anàlisi sobre la proposta de reforma constitucional des de la perspectiva feminista. Comença el dia 28 de febrer a les 17 hores en La Nau, Centre cultural de la Universitat de València.

• 23/11/18

Congrés Repensant la Constitució 40 anys després.

Congrés Repensant la Constitució 40 anys després. Es realitzarà el pròxim dia 28 i 29 de novembre a les 9:30 hores en el Saló de Graus de la Facultat de Dret de la Universitat de València.

• 30/10/18

Congrés Present i Futur de l'Espanya Territorial

Congrés Present i Futur de l'Espanya Territorial. Saló de Graus de la Facultat de Dret de la Universitat de València. Días 5 y 6 de novembre a les 10:00 hores.

• 25/10/18

Congrés Internacional sobre reforma constitucional i igualtat lingüística

Congrés Internacional sobre reforma constitucional i igualtat lingüística que es realitzarà el dia 7 de novembre a les 9:30 hores en el Saló de Graus de la Facultat de Dret de la Universitat de València.

• Personas reunidas

17/10/18

VI Congrés internacional sobre Teoria i Pràctica del Poder Constituent

"VI Congrés internacional sobre Teoria i Pràctica del Poder Constituent. La part orgànica de la Constitució". Saló d'actes del Departament de Dret Constitucional i Ciència Política i de l'Administració (1P20) . Dilluns 12 de novembre a les 10:00 hores

• 16/10/18

I Congreso Hispano-Brasileiro De Direito Constitucional

"I Congreso Hispano-Brasileiro de Direito Constitucional. 40 anos da Constituiçao espanhola e 30 anos da brasileira: um balanço critico." Es realitzarà el pròxim dia 30 i 31 d'octubre a les 9:30 hores en la Sala Tomás de Villarroya (1P20) en el Departament de Dret Constitucional i Ciència Política i de l'Administració, en el primer pis de la Facultat de Dret de la Universitat de València.

• 21/05/18

2ª convocatòria 2n quadrimestre i anuals curs 2017-2018

Ací teniu publicades les convocatòries d'exàmens corresponents a la 2a Convocatòria del 2º. Quadrimestre del curs 2017-2018

• 03/05/18

1ª Convocatòria del segon quadrimestre i anuals curs 17-18

Ací teniu publicades les convocatòries d'exàmens corresponents a la 1a Convocatòria del 2º.Quadrimestre i anuals del curs 2017-2018.

• 25/04/18

"I Congrés Internacional de l'atenció, la igualtat i la diversitat"

"I Congrés Internacional de l'atenció, la igualtat i la diversitat", que se celebrarà els dies 28 i 29 de maig en el Saló de Graus de la Facultat de Dret, de la Universitat de València.

Per a més novetats, utilitza el cercador