Logo de la Universitat de València Logo del portal

La fiscalidad de las Sociedades Laborales

Pilar Alguacil participarà en la jornada La fiscalidad de las Sociedades Laborales el 28 de febrer. L'organització és a càrrec de l'Agrupación de Sociedades Asturianas de Trabajo Asociado y Economía Social (ASAPA), i tindrà lloc en l'Espai de Coworking Talud de la Ería d'Oviedo a partir de les 12.30.

L'enfocament de la jornada, eminentment pràctic, pretén aprofundir en les característiques específiques de la fiscalitat de les citades societats laborals, amb assessors i assessores empresarials, professorat universitari, persones emprenedores i, en general, amb els qui tinguen interés en la matèria. Per a desgranar els termes i les particularitats de les societats laborals, comptarem amb Francisco Abad, gerent de CONFESAL i amb la Dra. Pilar Alguacil Marí, Catedràtica de Dret Financer i Tributari de la Universitat de València.

L'objectiu d'aquesta activitat és acostar aquest model d'empresa a la societat, i presentar-la com una opció òptima per a donar forma jurídica a bona part de les societats que es creen actualment, alhora que solucionar dubtes respecte al funcionament i fiscalitat d'aquest tipus d'iniciatives empresarials.