
JOLIN2017 aspira a convertir-se en un referent dins de l'àmbit universitari quant als llibres il·lustrats. Entenent aquests com una font inesgotable de possibilitats tant en el seu contingut textual, com a gràfic-visual i en els seus potencials usos dins i fora de l'aula.
Aquesta jornada pretén ser una plataforma oberta a l'aprenentatge actiu i al diàleg entre diferents professionals de la creació literària il·lustrada juntament amb agents de canvi social. Les línies per a articular els tres aspectes centrals del llibre il·lustrat són les següents:
- Text i contingut literari
- Il·lustració i disseny editorial
- Innovació en les pràctiques amb llibres il·lustrats
JOLIN2017 suposa una iniciativa global posat que cada any focalitza la seua atenció en un país de referència. En aquesta ocasió el país convidat és Alemanya de manera que comptem amb professionals del disseny i l'expressió gràfica de la Escola d’Art i Superior de Disseny Alacant (EASDA) i experts en la producció i formació de l'educació literària de la Universitat d'Alacant (UA), Deutscher Akademischer Austausch Dienst (DAAD), Universitat Politècnica de València (UPV) i de la Universitat de València (UV).
Aquestes jornades van nàixer amb la vocació d'obrir un espai entre l'acadèmic i el món real al voltant del llibre il·lustrat. Mentre s'amplien les oportunitats de diàleg entre els diferents agents implicats i reflectint la seua evolució a través del temps.
Llista d'enllaços: