Foto | Nom i cognoms | Adreça | + info | Biografia |
---|---|---|---|---|
CEREZO MERCHAN, BEATRIZ |
Departament de Filologia Anglesa i Alemanya Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació Avda. Blasco Ibáñez, 32 46010 Valencia Despacho 015 (9616) 28433 |
Biografia | ||
Beatriz Cerezo Merchán és llicenciada en Traducció i Interpretació per la Universidad de Granada (2006) i doctora en Traducció i Interpretació per la Universitat Jaume I (2012). Actualment, és professora de Traducció i Llengua Anglesa en el Departament de Filologia Anglesa i Alemanya de la Universitat de València. Les seues línies d’investigació principals són la traducció i l'accessibilitat audiovisual i la didàctica de la traducció. |
||||
GISBERT CANTO, RAUL |
||||
GONZALEZ PASTOR, DIANA MARIA |
(9616) 25662 |
Biografia | ||
Diana González Pastor és llicenciada en Traducció i Interpretació per la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona (1998), MBA per la School of International Studies (2005, ESCI-Universitat Pompeu Fabra) i doctora en Traducció i Interpretació per la Universitat Politècnica de València (2012). Traductora jurada en el parell de llengües anglés-español (2000). Professora de traducció i llengua anglesa adscrita al Departament de Filologia Anglesa i Alemanya de la Universitat de València. Ha estat investigadora principal del Projecte de Investigació DITAPE, Docència i Investigació per a la Traducció Automàtica i la Posedició (GV/2021/080), finançat per la Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital de la Generalitat Valenciana (2021-2022) i coordinadora del Projecte d’Innovació Educativa POSEDITrad (2019-2021). És secretaria de l’Institut Interuniversitari de Llengües Modernes Aplicades de la Comunitat Valenciana (IULMA) a la seu de València i codirectora de la colecció científica de les monografies d’aquest institut d’investigació. Desenvolupa la seua activitat investigadora al si del grup CiTrans. Les seues àrees principals de recerca són la traducció turística, les tecnologies de la traducció i la didàctica de la traducció. |
||||
JEFFREY BOURNE, TERRIANN |
963828120 |
|||
MONTAÑES BRUNET, ELVIRA |
(9638) 28432 |
|||
SAURI RODRIGUEZ, TERESA |
Telèfon 51357 Campus de Blasco Ibáñez Servei d’Investigació i Innovació Secció d’R+D+I Internacional Av. Blasco Ibáñez, 13 - 4ª Planta 46010 València (9638) 64537 |
|||
SEVILLA PAVON, ANA |
Instituto Interuniversitario de Lenguas Modernas Aplicadas IULMA. Departamento de Filología Inglesa y Alemana, FFTiC, despacho 48. Grupos de investigación SILVA y TALIS. (9633) 95033 (9638)228433 (9616) 28433 |
Biografia | ||
Professora Titular del Departament de Filologia Anglesa i Alemanya de la Universitat de València, Espanya, on treballa des de 2014 i investigadora de l'institut IULMA i dels grups SILVA i TALIS. És Doctora en Filologia Anglesa per la Universitat Politècnica de València (Menció Internacional UPV-UMass Amherst, Massachusetts, EUA) i Llicenciada en Filologia Anglesa i en Filologia Francesa per la UV, on va obtenir el premi extraordinari final de carrera. Entre 2015 i 2016 va coordinar l'Àrea de Filologia Anglesa i la Unitat Didàctica d'Anglès per a Fins Específics del seu departament. Directora del projecte SOCIEMOVE (2024-2027), finançat pel Ministeri de Ciència i Innovació del Govern d'Espanya. Ha liderat també els projectes precompetitius regionals iTECLA: Entorns telecol·laboratius innovadors d'adquisició de llengües per a fins específics, i YES3D: Youth Entrepreneurship for Society in 3D, finançats per la Conselleria d'Educació de la Generalitat Valenciana; i els projectes de la Càtedra UNESCO: Cultura afro-indígena brasilera en la literatura oral, la música i la dansa: Objectius de Desenvolupament Sostenible, decolonització, ecofeminisme i inclusió social; Lectoescriptura amb perspectiva de gènere a la República Dominicana: enfortiment de l'educació pública amb biografies de dones; Contes TALIS de Mindanao per a la promoció de la Ciutadania Global; i Contes TALIS de la República Dominicana: recopilació i difusió per a la promoció de competències lingüístiques, literàries, interculturals i solidàries. Ha participat en multitud de projectes europeus, nacionals, regionals, Càtedra UNESCO i de cooperació, a més de liderar i participar en nombrosos projectes d'innovació docent. Va desenvolupar l'aplicació InGenio FCE Online Tester dins del projecte InGenio, finançat per la UPV: una eina d'autor i gestor de continguts digitals per a la publicació en línia de cursos de llengües, on s'han publicat cursos d'anglès gratuïts i utilitzats per estudiants a nivell internacional. També és coautora dels continguts de 4 Massive Open Online Courses (MOOCs) per a aprendre anglès, amb més de 175.000 participants a tot el món en cada edició, basats en dicha aplicació. A més de publicar diversos llibres monogràfics i nombrosos capítols de llibre en editorials de prestigi (Routledge, Springer, De Gruyter, Peter Lang, Tirant, Comares), ha publicat nombrosos treballs en revistes indexades (RECALL, Language Learning and Technology Journal, Computer-Assisted Language Learning Journal, British Journal of Educational Technology, Acta Psychologica, Computers and Education: Artificial Intelligence, Revista d'Educació a Distància), ressenyes i actes de congressos nacionals i internacionals. També ha participat en conferències, seminaris i tallers com a ponent convidada, i ha estat convidada com a conferenciant plenària del Congrés Eurocall 2025 i com a facilitadora de tallers del Fòrum E/LE 2025. Va ser guardonada amb la beca Fulbright per realitzar una estada de recerca al Centre de Llengües de la Universitat de Harvard, i també ha realitzat estades internacionals de recerca a: Universidade Federal do Espírito Santo, Brasil; Universitat de Califòrnia a Berkeley, EUA; Universitat de Costa Rica; UNICAMP, Brasil; Universitat de Lisboa, Portugal; Universitat d'Utrecht, Països Baixos; Universitat Politécnica de Kwantlen, Canadà; i UMass Amherst, Estats Units. A més, ha estat professora visitant (amb finançament de la Comissió Europea, així com de diverses entitats privades) a: Universitat Autònoma de Santo Domingo, República Dominicana; Coventry University, Regne Unit; Grenoble School of Management, França; Bulacan State University, Filipines; Cyprus University of Technology, Xipre; Institut Tecnològic d'Estudis Superiors de Monterrey TEC, Querétaro, Mèxic; Universidade Federal da Paraíba, Bananeiras, Paraíba, Brasil; Universitat d'Islàndia; i Aalto University Helsinki, Finlàndia. Els seus interessos de recerca actuals inclouen: aprenentatge i avaluació de llengües assistits per ordinador; anglès per a fins específics; formació docent i disseny de recursos per a la innovació educativa; competències del segle XXI; i comunicació intercultural a través de l'intercanvi virtual en 3D i suportat per la intel·ligència artificial. |