Logo de la Universitat de València Logo Departament d'Història de l'Art Logo del portal

Màster en Història de l'Art i Cultura Visual. CONFERÈNCIA INAUGURAL de Miguel Falomir, director del Museu del Prado: 30/09/2021

• 22 de novembre de 2021
Image de la noticia

El Màster oficial en Història de l'Art i Cultura Visual (UV-UJI) està inserit en l'Espai Europeu d'Educació Superior i va rebre en 2019 la RE-ACREDITACIÓ FAVORABLE DE LA QUALITAT PER LA AVAP (Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva).

INICIA LA SEVA 13a EDICIÓ (CURS 2021-2022) EL 27 DE SETEMBRE DE 2021.

LA CONFERÈNCIA INAUGURAL SERÀ IMPARTIDA PER MIGUEL FALOMIR, DIRECTOR DEL MUSEU NACIONAL DEL PRADO. DIJOUS, 30 DE SETEMBRE DE 2021, 18:00 HORES.

A la web pròpia del Màster es pot trobar tota la informació.

Recordeu que hi ha 25 places limitades, amb prioritat en primera fase, i que es pot formalitzar, de manera condicional, a través d'ENTREU sense haver conclòs plenament el Grau. Disposeu de molts més detalls en el seu web pròpia i en el fullet informatiu elaborat per anunciar aquest pròxim curs.

Acte oficial inaugural màster 2021-2022. Dijous 30 de setembre de 2021 a les 18 hores

És un màster públic oficial que proporciona una formació universitària avançada en el terreny de les arts visuals mitjançant l'especialització acadèmica en l'anàlisi de la producció artística i dels seus processos de creació i recepció a través del temps i les diverses cultures.

A la web pròpia del Màster pot trobar tota la informació sobre el termini i requisits de la preinscripció, horaris, treball fi de màster, etc.

FULLET INFORMATIU 2021-2022

Llista d'enllaços: