Logo de la Universitat de València Logo Programa de Doctorat en Direcció d'Empreses Logo del portal

Seminari internacional professor Karl Taeuscher

  • 28 de novembre de 2024
Image de la noticia

El professor Karl Taeuscher oferirà el proper 10 de desembre un seminari en el marc del Programa de Doctorat en Direcció d'Empreses.

- Dimarts 10 de desembre de 2024, 13h, Sala 1P06 (1a planta Facultat d’Economia):

Títol: "Entrepreneurs as Storytellers”.

Karl Taeuscher és professor titular de Direcció Estratègica i Esperit Empresarial a l'Alliance Manchester Business School de la Universitat de Manchester (Regne Unit). Abans d'incorporar-se a la Universitat de Manchester, va ser becari de recerca doctoral a Fraunhofer IMW, professor visitant a UC Berkeley i investigador associat a la Universitat de Bayreuth (Alemanya).

Les seues investigacions recents se centren en els esforços de les organitzacions per explicar històries, emmarcar-les i diferenciar-les, incloses les implicacions per al rendiment, amb especial atenció als contextos empresarials i les plataformes multilaterals. Els seus treballs s'han publicat en destacades revistes de gestió, com ara Academy of Management Journal, Strategic Management Journal, Strategic Organization i Journal of Business Venturing. Actualment forma part del Consell Editorial de l'Academy of Management Journal.

Durant el curs 2024/25, el professor Taeuscher és investigador convidat al Departament de Direcció d'Empreses.