Universitat de ValènciaFaculty of Economics Logo del portal

DEGREE IN TOURISM

  • Subject:Promotion of tourism organizations
  • Code:35127
Credits 4.5
Type (of subject) Electives
Class time
Start date16/09/2024
End date20/12/2024
Examinations
Primera convocatòria primer quadrimestreSubgroup IT-T13/01/2025 00:00
Primera convocatòria primer quadrimestreSubgroup TD-T13/01/2025 00:00
Segona convocatòria primer quadrimestreSubgroup IT-T16/06/2025 00:00
Segona convocatòria primer quadrimestreSubgroup TD-T16/06/2025 00:00
Subgroup
  • Group Classroom practices IT-P1
    EnglishFranja: 16/09/2024-20/12/2024Days: MondayStart: 11:30Finish: 12:30Place: AULA S303 AULARI SUDAdd to your calendar (ics)
  • Group Classroom practices IT-P2
    EnglishFranja: 16/09/2024-20/12/2024Days: MondayStart: 10:30Finish: 11:30Place: AULA S303 AULARI SUDAdd to your calendar (ics)
  • Group Classroom practices TD-P1
    SpanishFranja: 16/09/2024-20/12/2024Days: MondayStart: 11:30Finish: 12:30Place: AULA S103 AULARI SUDAdd to your calendar (ics)
  • Group Classroom practices TD-P2
    SpanishFranja: 16/09/2024-20/12/2024Days: MondayStart: 10:30Finish: 11:30Place: AULA S103 AULARI SUDAdd to your calendar (ics)
  • Group Theory IT-T
    EnglishFranja: 16/09/2024-20/12/2024Days: MondayStart: 08:30Finish: 10:30Place: AULA S303 AULARI SUDAdd to your calendar (ics)
  • Group Theory TD-T
    SpanishFranja: 16/09/2024-20/12/2024Days: MondayStart: 08:30Finish: 10:30Place: AULA S103 AULARI SUDAdd to your calendar (ics)
Professor Subgroup Department Category
CARMEN SARAH EINSLE -IT-P1COMERCIALIZACIÓN E INVESTIGACIÓN DE MERCPROFESOR/A SUSTITUTO/A
CARMEN SARAH EINSLE -IT-P2COMERCIALIZACIÓN E INVESTIGACIÓN DE MERCPROFESOR/A SUSTITUTO/A
SILVIA SANZ BLASTD-P1COMERCIALIZACIÓN E INVESTIGACIÓN DE MERCCATEDRÁTICO/A DE UNIVERSIDAD
SILVIA SANZ BLASTD-P2COMERCIALIZACIÓN E INVESTIGACIÓN DE MERCCATEDRÁTICO/A DE UNIVERSIDAD
MARCELO ROYO VELAIT-TCOMERCIALIZACIÓN E INVESTIGACIÓN DE MERCCATEDRÁTICO/A DE UNIVERSIDAD
CARMEN SARAH EINSLE -IT-TCOMERCIALIZACIÓN E INVESTIGACIÓN DE MERCPROFESOR/A SUSTITUTO/A
VICTOR BALLESTER RIERATD-TCOMERCIALIZACIÓN E INVESTIGACIÓN DE MERCASOCIADO/A UNIVERSIDAD