Logo de la Universitat de València Logo Escola de Doctorat Logo del portal

https://catedraculturaempresarial.adeituv.es/actualidad/inauguracion-27-edicion-qui-pot-ser-empresari-jose-m-rosell-impartira-la-leccion-inaugural-emprender-cuando-todo-esta-por-reinventar/
Conferència: Emprendre quan tot està per reinventar
Presencial

La conferència s'impartirà en el marc de la Càtedra de Cultura Empresarial. Concretament amb la inauguració de la 27a ed del curs Qui pot ser empresari?

 

La Càtedra de Cultura Empresarial de la Universitat de València donarà inici a la 27a edició del curs Qui pot ser empresari?, el programa de major arrelament, més longeu i emblemàtic de la Càtedra, que per segon any consecutiu estarà dirigit per José M. Rosell, CEO de S2GRUPO.

José M. Rosell és una figura de referència en l'àmbit de la ciberseguretat, ciberdefensa i la ciberinteligencia, amb més de 20 anys d'experiència liderant la protecció d'infraestructures crítiques i la gestió de riscos a Europa i Llatinoamèrica. El seu enfocament estratègic i innovador ha sigut clau en el desenrotllament de solucions integrals enfront d'amenaces complexes, amb una destacada trajectòria en sectors essencials com el públic, defensa, industrial, energètic i sanitari. Gràcies a la seua visió i lideratge, S2GRUPO s'ha consolidat com un soci de confiança per a institucions clau a Europa, oferint respostes adaptades a les necessitats específiques de cada organització.

S2GRUPO forma part del patronat de la Càtedra de Cultura Empresarial des de 2016 i, des de llavors, ha participat activament en els diferents programes i activitats impulsats per la Càtedra, amb l'objectiu d'acostar a l'alumnat universitari a empresaris i directius de reconegut prestigi.

Empresa líder en ciberseguretat IT+OT, S2GRUPO està fermament compromesa amb la protecció integral d'infraestructures crítiques i sectors estratègics a Europa. El seu model es basa a oferir solucions independents, personalitzades i transversals, que cobrixen tot el cicle de la seguretat. Esta capacitat d'anticipació i resposta enfront dels reptes de l'entorn global posiciona a S2GRUPO com un actor clau en la resiliència i protecció d'institucions essencials.

L'acte d'inauguració del curs tindrà lloc el dilluns 2 de febrer, a les 18.30 h, en la Sala d'actes de ADEIT. Durant l'esdeveniment, José M. Rosell impartirà la lliçó inaugural titulada:“Emprendre quan tot està per reinventar”

 

Data 2 de febrer de 2026 de 18:30 a 20:00. Dilluns.

 
 
Lloc de realització

ADEIT. Fundació Universitat-Empresa de València

Plaza Virgen de la Paz, nº 3

Valencia (46001)

 
Organitza
 
catedraculturaempresarial@adeituv.es

 
Més informació
 
Tiquets

Preu: 0 euros€

Comprar entrades