Logo de la Universitat de València Logo Facultat de Física Logo del portal

Des de 1988, el Club Rotary València Centre i la Facultat de Física de la Universitat de València col·laboren estimulant l'interés dels estudiants pel Treball Experimental en Física mitjançant el Premi Rotary Club València Centre.

Per a celebrar el XXV Aniversari d'aquest premi al Foment del Treball Experimental en Física (1988-2013), el Rotary Club València Centre i la Facultat de Física han publicat un llibre que compila els treballs experimentals premiats durant aquests 25 anys. Un llibre l'elaboració i recopilació del qual ha sigut realitzada pel professor Pedro González Marhuenda. La presentació del llibre va ser realitzada en el context del Cicle de Conferències de la Facultat de la Facultat de Física, amb una conferència titulada “La naturalesa de la llum a través de la història i dels premis Rotary” impartida pel mateix professor de la Facultat de Física.

Convocatòria XXX Premi Rotary Club Valencia Centro (2020)

Convocatòria XXIX Premi Rotary Club Valencia Centro (2019)

Convocatòria XXVIII Premi Rotary Club Valencia Centro (2018)

Convocatòria XXVII Premi Rotary Club Valencia Centro (2015-16)