Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Ja està disponible el número 67 de Saitabi

05/12/18

Ja està disponible el número 67 de Saitabi

Ja està disponible el número 67 de Saitabi. Revista de la Facultat de Geografia i Història, dedicat monogràficament al tema La revolució del nostre temps i coordinat per Justo Serna. Aquells interessats a obtenir una còpia ja poden passar a arreplegar-la per Deganat.

• 08/06/17

Recepció d'originals per al pròxim número (2017) de Saitabi. Revista de la Facultat de Geografia i Història.

Des del dia 9 de juny i fins al 15 de novembre de 2017 romandrà obert el període de recepció d'originals per pròxim número (2017) de Saitabi. Revista de la Facultat de Geografia i Història. Les persones interessades deuen remetre els seus articles en versió electrònica –format Word- a la direcció de contacte saitabi@uv.es, tot seguint les normes d'estil de la revista. Els articles seran sotmesos a un procés d’avaluació per pars mitjançant el sistema de doble cec.

• mpliació termini recepció d'originals per al número 66 (2016) de Saitabi. Revista de la Facultat de Geografia i Història.

13/06/16

Ampliació termini recepció d'originals per al número 66 (2016) de Saitabi. Revista de la Facultat de Geografia i Història.

Per decisió de la Direcció i del Consell de Redacció de Saitabi s'amplia el termini fins al 31 d'octubre de 2016 per a la recepció d'originals per al número 66 (2016) de Saitabi. Revista de la Facultat de Geografia i Història. Les persones interessades deuen remetre els seus articles en versió electrònica –format Word- a la direcció de contacte saitabi@uv.es, tot seguint les normes d'estil de la revista. Els articles seran sotmesos a un procés d’avaluació per pars mitjançant el sistema de doble cec.

• 14/03/16

Recepció d'originals per al número 66 (2016) de Saitabi. Revista de la Facultat de Geografia i Història.

Des del dia 15 de març i fins al 15 de juny de 2016 romandrà obert el període de recepció d'originals per al número 66 (2016) de Saitabi. Revista de la Facultat de Geografia i Història. Les persones interessades deuen remetre els seus articles en versió electrònica –format Word- a la direcció de contacte saitabi@uv.es, tot seguint les normes d'estil de la revista. Els articles seran sotmesos a un procés d’avaluació per pars mitjançant el sistema de doble cec.

• 26/03/15

Guia ètica per a la publicació de revistes en Saitabi

[Llegir més]

• 11/12/14

La revista Saitabi en Google Acadèmic

• Recepció d'originals per al número 64 (2015) de Saitabi. Revista de la Facultat de Geografia i Història.

06/03/14

Des del dia 10 de març i fins al 30 de juliol de 2014 romandrà obert el període de recepció d'originals per al número 64 (2015) de Saitabi. Revista de la Facultat de Geografia i Història. Les persones interessades deuen remetre els seus articles en versió electrònica –format Word- a la direcció de contacte saitabi@uv.es, tot seguint les normes d'estil de la revista. Els articles seran sotmesos a un procés d’avaluació per pars mitjançant el sistema de doble cec.

• Número 62 63 de Saitabi corresponent als anys 2012-13

23/12/13

Número 62 63 de Saitabi corresponent als anys 2012-13

El passat 19 de desembre va aparèixer el número 62 63 de Saitabi. Revista de la Facultat de Geografia i Història, corresponent als anys 2012-13. Al llarg del mes de gener hom procedirà al lliurament d’exemplars als autors i personal de la Facultat que hi estiga interessat i es celebrarà un acte de presentació oficial.

• ordinador amb nova web

12/12/13

Nova web de SAITABI. Revista de la Facultat de Geografia e Història

El Consell de redacció de la revista us presenta la seua nova web.

• Saitabi disponible a Roderic

18/04/13

SAITABI disponible a RODERIC

Des d'avui SAITABI, Revista de la Facultat de Geografia i Història, ja es troba disponible a RODERIC, el repositori de contingut lliure de la Universitat de València.