Logo UVGrado en Comunicación AudiovisualFacultad de Filología, Traducción y Comunicación Logo del portal

• Estudiantes extranjeros en la Facultad

Documentació necessària

Si la teua Universitat de procedència no t'exigeix el seu propi model, et caldrà:

L'has d'enviar al coordinador de la Universitat de València, o portar-lo quan t'incorpores, signat pel coordinador acadèmic de la teua universitat de procedència. Pots consultar ací la llista de coordinadors acadèmics de la Universitat de València.

El Certificat d'Incorporació i el Certificat d'Estada es cumplimenten pel Servei de Relacions Internacionals (1).
________________________________________________________

• (1) Palau de Cerveró Pl. Cisneros, 4, 46003 València (o en l'Oficina de Relacions Internacionals del campus de Burjassot, situada en l'edifici de la Biblioteca de Ciències, Av. Dr. Moliner, 50, 46100 Burjassot, si ets estudiant d'aquest campus)