
L'objectiu d'aquest curs és explicar el procés de creació del capital de marca a través de la identificació de diferents dimensions i antecedents que contribueixen en el seu desenvolupament i la repercussió que tenen en l'àmbit empresarial i turístic. Aquest curs aproxima els constructos clau que contribueixen en el procés de la formació del capital de marca, com a notorietat, imatge, qualitat percebuda, compromís, confiança i uns altres. Així mateix, s'explicarà el paper de la comunicació integrada i de les noves tecnologies en el procés. El curs va dirigit a estudiants universitaris que vulguen aprendre com crear una marca forta en l'entorn empresarial i turístic, així com públic general que desitge acostar-se al coneixement del procés de la creació del capital de marca.
20 hores / Preu: 50,50€ Comunitat Universitària/70,70€ Públic General/Professora: MAJA SERIC (Dep. Comercialitzacio i Investigació de Mercats, Facultat d'Economia)
Aula: AULA S204 – Aulari Sud- Tarongers
Dies: 8, 9,10 i 16 de febrer, de 15:30 a 20:30 hores.
RUTA AUTOMATRICULA: www.uv.es/portalumne
Matricula altres estudis i activitats –Cursos del Servei d’Extensió
Entrada usuari/a vinculat/da o extern
Campus: Blasco Tarongers
Tipus: Cursos complements formatius Quadrimestre 2 +lupa
Data De 25 de gener de 2017 a 8 de febrer de 2017. 24h. Tots els dies.
AULA S204 – Aulari Sud- Tarongers
Servei d'Extensio Universitària.