University of Valencia logo Logo ICT Service [SIUV] Logo del portal

ATENCIÓ INTEGRAL A L'ALUMNAT UV

  • IT Department
  • February 8th, 2023
Image de la noticia

Tant el Servei d'Informàtica (Suport TIC), com el Servei d’Estudiants, el Servei de Dinamització i l’Escola de Doctorat atendran de manera telemàtica a través d’aquesta nova plataforma, la qual permet una atenció integrada, coordinada i col·laborativa entre els quatre serveis.

A banda del suport informàtic a l'alumnat que ja fa més d'un any que presta el Servei d'Informàtica mitjançant aquesta plataforma, des del mes de gener l’atenció als estudis de Grau, Màster i Doctorat de la Universitat de València ha deixat de realitzar-se a través de correu electrònic per fer-ho mitjançant l’aplicació de tiquetingUV.

Els equips encarregats en l’atenció a l’alumnat: Servei d'Informàtica (Suport TI), Servei d’Estudiants, Servei de Dinamitació (SeDI) i Escola de Doctorat sumen el suport i l'atenció a l'alumnat, per atendre y gestionar de manera col·laborativa les sol·licituds dels usuaris i usuàries, gràcies a la inter-connexió entre els equips de treball que permet aquesta eina.

TiquetingUV també facilita el seguiment del timeline de cada sol·licitud amb totes les seues interaccions i intercanvis de documentació, i possibilita també l’atenció simultània de dos o més agents independentment del servei al que pertanyen. Es tracta d’un sistema d’atenció eficaç tant per als usuaris com per als gestors, que a més a més permetent conèixer el grau de satisfacció en la resolució de les sol·licituds i així poder aplicar canvis que permeten la contínua millora en la prestació del servei.

Altra de les característiques rellevants de TiquetingUV és que permet la interoperabilitat entre equips, és a dir, possibilita que les peticions dirigides inicialment a un servei inadequat siguen redirigides al adient sense que l’usuari/a haja de iniciar un altre tràmit.

 

Links: